امروز :یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۸:۱۳:۴۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

حجت‌الاسلام افروغی امام جمعه بهمئی شد

طی مراسمی، حجت‌الاسلام محمدیوسف افروغی امام جمعه بهمئی شد.

به گزارش راه ملت، حجت‌الله دلشاد فرماندار بهمئی ظهر امروز در آئین تکریم و معارفه امام جمعه این شهرستان در جلسه شورای اداری گفت: بخش بزرگی از موفقیت‌های انقلاب اسلامی مدیون جایگاه نماز جمعه و اجتماعات دینی و معرفتی ملت ایران است.

 دلشاد با تقدیر از خدمات و زحمات حجت‌الاسلام سیادت در مدت سه سال خدمتگزاری به مردم شریف بهمئی در جایگاه مقدس و معنوی امام جمعه شهرستان، گفت: امیدوارم حجت‌الاسلام محمدیوسف افروغی نیز منشاء خیر و برکت برای این شهرستان باشد.

فرماندار شهرستان بهمئی با بیان اینکه جایگاه رفیع امام جمعه در هر منطقه، شهر و شهرستان یک جایگاه ارزشمند معنوی و تأثیرگذار بر پیشانی آن شهر است، تصریح کرد: نماز جمعه در بعد عبادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی از اهمیت زیادی از جوانب مختلف برخوردار است.

دلشاد گفت: در این دوران که قریب چهار دهه از عمر پرخیر و برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی که بر اساس و مبنای همین تفکر نماز و مسجد و جمعه و جماعت شکل گرفت، می‌گذرد، همین تفکر مردم  ایران اسلامی را در مقابله با خوی استکباری و استعماری دول غرب روز به روز مستحکم‌تر می‌کند.

وی بیان کرد: بخش بزرگی از این توفیق مدیون همین جایگاه نماز جمعه و اجتماعات دینی و معرفتی است.

فرماندار بهمئی خطاب به مسئولین افزود: وظیفه همه ما در قامت خدمتگزاران به نظام اسلامی، در جهت ترویج و رونق بخشیدن به  فرهنگ نماز جمعه و جماعت یک وظیفه بزرگ و پر اهمیت و پر ارزش است.

وی بیان کرد: باید بر این امر مهم و مهم‌تر از آن مشارکت دادن مردم در نماز جمعه همه احساس مسئولیت و وظیفه‌شناسی داشته باشیم.

دلشاد گفت: باید در هر شرایط و در هر مقام و منصبی که هستیم حول شعار سال مقام معظم رهبری که یک سرمایه ارزشمند بوده یعنی با وحدت و همدلی گام برداریم و تردیدی نیست که خواسته مقام معظم رهبری از همه ما ایجاد رویه وحدت و همدلی و همزبانی  بین همه قشرهای مردم و مسئولین بوده که شایسته است این مهم مورد توجه و عنایت همه مسئولان قرار گیرد./فارس

 

منتشر شده در :2015/06/06 - 06:06|شناسه خبر: 10477 894 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه