امروز :جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۹:۳۷:۵۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: روند تغییر مدیران کهگیلویه شدت می‌گیرد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با روی کار آمدن فرماندار جدید کهگیلویه روند تغییر مدیران این شهرستان شدت می‌گیرد.

موسی خادمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگارارن در کهگیلویه با اشاره به سفر کاروان «همدلی و همزبانی» به مناطق مختلف استان هدف اصلی این کاروان را بررسی موردی و فردی و نه حل مشکلات کلان دانست و اظهار کرد: در این سفر مردم به صورت مستقیم مشکلات خود را با مسئولان مطرح می‌کنند و وعده و وعیدی در رفع مشکلات کلان به کسی داده نمی‌شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد مشکل اساسی بخش چاروسا را در زمینه راه ارتباطی عنوان و تصریح کرد: عملیات جاده چاروسا به دهدشت امسال با اولویت بیشتری دنبال می‌شود.

وی موضوع گازرسانی به دو بخش چاروسا و دیشموک را یادآور شد و با بیان این‌که به رغم تاکید متولیان امر و قرار بر جایگزینی روش سی ان جی در گازرسانی به این دو بخش اما با تلاش مسئولان استانی و نماینده شهرستان در مجلس روش لوله‌کشی انتخاب شده است، افزود: عملیات اجرایی این پروژه مهم تا قبل از هفته دولت آغاز خواهد شد.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: اولویت در این است که گازرسانی به چاروسا و دیشموک در سفر رئیس جمهور به استان اعلام و برای این کار اعتبار بهتری دریافت شود، اما در صورتی که این سفر به زودی انجام نشود، کلنگ‌زنی پروژه تا قبل از هفته دولت انجام می‌شود.

خادمی گازرسانی به این دو بخش را هزینه‌بر دانست و با بیان این‌که اجرای عملیات یک تا دو سال به طول خواهد انجامید گفت: ۱۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای گازرسانی به دو بخش مورد نیاز است.

عمران شهری در قلعه‌رئیسی و دیشموک ضعیف است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد مشکل عمران شهری در دو شهر تازه تاسیس قلعه‌رئیسی و دیشموک را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: به علت ضعیف بودن شهرداری‌ها کارهای عمرانی در این دو شهر صورت نگرفته است.

وی نسبت به رفع مشکلات عمران شهری قلعه‌رئیسی و دیشموک جهت اختصاص اعتبار قول مساعد داد و افزود: امسال اعتبارات شهرداری‌های دو شهر قلعه‌رئیسی و دیشموک به طور قابل ملاحظه‌ای افزایش خواهد یافت.

خادمی در پاسخ به سوالی مبنی بر روند تغییر مدیران کهگیلویه تاکید کرد: با انتخاب فرماندار جدید و روی کار آمدن دکتر پوزش روند تغییر مدیران در این شهرستان قطعا شتاب می‌گیرد./فارس

 

منتشر شده در :2015/06/17 - 11:06|شناسه خبر: 10960 909 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه