امروز :یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۲:۰۲:۱۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

آتش سوزی در جنگل ها و مراتع “تنگ کناره” بویر احمد

راه ملت، فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد از وقوع یک فقره آتش‌سوزی در جنگل‌ها و مراتع شهرستان بویراحمد خبر داد. این آتش‌سوزی در ساعت ۱۹ روز گذشته پنج‌شنبه ۲۸ خرداد ماه در جنگل‌ها و مراتع منطقه “تنگ‌کناره” شهرستان بویراحمد رخ داد. سرهنگ محمد رحیم برزمند افزود : این آتش‌سوزی با همکاری […]

راه ملت، فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد از وقوع یک فقره آتش‌سوزی در جنگل‌ها و مراتع شهرستان بویراحمد خبر داد.

این آتش‌سوزی در ساعت ۱۹ روز گذشته پنج‌شنبه ۲۸ خرداد ماه در جنگل‌ها و مراتع منطقه “تنگ‌کناره” شهرستان بویراحمد رخ داد.

سرهنگ محمد رحیم برزمند افزود : این آتش‌سوزی با همکاری و تلاش نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی استان و شهرستان، آتش‌نشانی و نیروهای انتظامی، نیروهای مردمی روستای سرآبتاوه، بخشدار مرکزی بویراحمد و دهیار روستا در ساعت ۲۲ مهار و خاموش شد.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص علت آتش‌سوزی خاطرنشان کرد: در یک طرح صیانت که به یک شخص واگذار شده بود این آتش سوزی به علت سهل‌انگاری گردشگران در روشن کردن آتش و خاموش نکردن آن پس از ترک منطقه رخ داد.

برزمند در رابطه با میزان خسارت وارده به جنگل‌ها و مراتع شهرستان تصریح کرد: هنوز میزان خسارت به‌صورت دقیق مشخص نیست اما طبق برآورد اولیه در پی این آتش‌سوزی بیش از دو هکتار از عرصه‌های جنگلی و مرتعی شهرستان بویراحمد طعمه حریق شد./ایسنا

منتشر شده در :2015/06/19 - 11:06|شناسه خبر: 11025 597 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه