امروز :پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۴:۵۷:۲۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

عامل اسید پاشی کوهدشت لرستان دستگیر شد

به دنبال اسیدپاشی به مادر و دختر لرستانی در شهرستان کوهدشت عامل این حادثه به سرعت توسط نیروی انتظامی دستگیر شد.

راه ملت، هوشنگ بادپی مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در این رابطه به خبرنگار مهر گفت: مجروحان حادثه اسیدپاشی شهرستان کوهدشت دوم تیرماه در بیمارستان شهدای عشایر خرم آباد پذیرش و سپس در ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه روز چهارشنبه برای انجام اقدامات تخصصی درمانی به تهران اعزام شدند.

وی افزود: بر اساس اعلام متولیان امر اسیدپاشی به دنبال نزاع خانوادگی صورت گرفته و این حادثه دو نفر مصدوم شامل یک مادر ۳۹ ساله و یک دختربچه هشت ساله داشته است.

بادپی با بیان اینکه در جریان این حادثه مادر بیشتر آسیب دیده است افزود: مطابق براورد اولیه میزان سوختگی ناشی از اسیدپاشی در این زن لرستانی ۴۰ درصد اعلام شده و عمده آسیب از ناحیه صورت، سر و گردن و پشت بوده است.

مدیر روابط عمومی و امور بین المللی دانشگاه علوم پزشکی لرستان با تاکید بر اینکه در جریان اسیدپاشی چشمان این زن لرستانی آسیب ندیده است تصریح کرد: در پذیرش این زن لرستانی توسط مراکز درمانی استان نابینایی بر اثر اسیدپاشی گزارش نشده است.

وی ادامه داد: دختربچه مجروح در این حادثه اسیدپاشی نیز متاسفانه از ناحیه اندامی دست و پا دچار سوختگی شده است و میزان سوختگی وی ۲۰ درصد اعلام شده است.

بادپی تصریح کرد: به محض وقوع حادثه و اعزام این مادر و دختر از بیمارستان کوهدشت به خرم آباد اقدامات اولیه درمانی توسط بیمارستان شهدای عشایر این شهر انجام و زمینه اعزام دو مجروح حادثه اسیدپاشی به تهران فراهم شد.

مدیر روابط عمومی و امور بین المللی دانشگاه علوم پزشکی لرستان افزود: مجروحان این حادثه به منظور اقدامات درمانی بیشتر به بیمارستان شهید مطهری تهران اعزام شدند.

بادپی به انجام کار شسشتو و خنثی سازی اسید در بیمارستان خرم آباد اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به اینکه سوختگی ناشی از اسید در ناحیه حساس صورت و گردن بوده است تصمیم به اعزام این مادر و دختر به بیمارستان تخصصی سوختگی در تهران گرفته شد.

وی با اشاره به اینکه اعزام مجروحان حادثه اسیدپاشی کوهدشت به وسیله آمبولانس و از طریق زمینی صورت گرفته است خاطرنشان کرد: خوشبختانه مطابق ارزیابی اولیه حال مصدومان حادثه اسیدپاشی حاد نبوده است.

این سخنان مدیر روابط عمومی و امور بین المللی دانشگاه علوم پزشکی لرستان در حالی مطرح می شود که به گفته مسئولان انتظامی لرستان عامل این حادثه به سرعت و در کمتر از ۲۴ ساعت از وقوع حادثه دستگیر شده است.

گفته می شود این فرد که عموی دختربچه مجروح بوده به دنبال نزاع خانوادگی اقدام به اسیدپاشی به همسر برادر و برادرزاده خود کرده است.

منتشر شده در :2015/06/27 - 02:06|شناسه خبر: 11294 926 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه