امروز :پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۹:۱۰:۵۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

کاهش ۱۱ میلیارد تومانی بودجه استان کهگیلویه وبویر احمد

وی با اشاره ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار الزامی، ۳۰۰ میلیون تومان را برای آسفالت راه‌های روستایی دانست و عنوان داشت: ۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار نفت و گاز داریم که خاص مناطق روستایی است و ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان هم اعتبار استانی است.

راه ملت، به نقل از فارس، زبیر دارابی پیش از ظهر چهارشنبه در نشست کمیته برنامه‌ریزی و بودجه با اشاره به اولین کمیته برنامه‌ریزی و توسعه در شهرستان چرام، اظهار کرد: در سال گذشته اعتبار اختصاص داده شده به استان کهگیلویه و بویراحمد ۱۵۰ میلیارد تومان بود که در سال جاری این مبلغ به ۱۳۹ میلیارد تومان کاهش یافته که به دنبال آن اعتبارات شهرستان‌های استان نیز با در نظر گرفتن شرایط و اولویت‌بندی‌ها در برخی موارد کاهش یافته است.

کارشناس بودجه معاونت برنامه‌ریزی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، اضافه کرد: ما توانستیم ماتریسی طراحی کنیم که ۲۶ ستون و ۳۰ سطر دارد و این ماتریس که ۷۸۰ سلول دارد، باید به گونه‌ای تنظیم شود که هم الزامات قانونی در آن لحاظ شده و هم عدالت توزیع اعتبار بین شهرستان‌ها و رعایت ۳۵۰ شاخصی که مدیران اطلاعات آن را داده‌اند، صورت گیرد.

دارابی به فصل‌های اعتبارات اشاره کرد و با بیان اینکه فصل اداره امور عمومی ۲۸۰ میلیون تومان اعتبار دارد، تصریح کرد: این اعتبار جهت پروژه مجتمع اداری شهرستان چرام منظور شده است.

کارشناس بودجه معاونت برنامه‌ریزی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به فصل آموزش اشاره کرد و با بیان اینکه این فصل ۲۸۹ میلیون تومان اعتبار دارد، تصریح کرد: پروژه‌های این فصل به سه دسته مقطع ابتدایی، راهنمایی و متوسطه تقسیم می‌شود که پروژه شهید هاشمی‌نژاد خلیفه‌ای از سال ۸۵ شروع شده است.

این مسئول با بیان اینکه ما برای پروژه‌ها اعتبار ریز می‌کنیم و پروژه سال‌ها به درازا می‌کشد، اظهار تاسف کرد که به جای اتمام یک پروژه، چندین پروژه را شروع می‌کنند که این به ضرر دولت است.

مدرسه گره‌ای، مدرسه پروین اعتصامی و مجتمع فردوسی از دیگر پروژه‌هایی بود که کارشناس بودجه معاونت برنامه‌ریزی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به عنوان پروژه‌های ناتمام به آن اشاره داشت.

دارابی در بخش بعدی از سخنان خود به فصل فرهنگ و هنر اشاره داشت و با اعلام اعتبار ۵۷۰ میلیون تومان مربوط به این فصل، خاطرنشان کرد: برای اداره اوقاف ۱۱۰ میلیون تومان، بسیج سازندگی ۱۷۴ میلیون تومان، سازمان تبلیغات ۱۶ میلیون تومان و بنیاد شهید ۱۳ میلیون تومان منظور شده است.

 

منتشر شده در :2015/07/02 - 01:07|شناسه خبر: 11549 872 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه