امروز :یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۴:۴۳:۲۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

سینما دیجیتال در گچساران راه اندازی شد

سینما دیجیتال شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران امروز راه اندازی شد .

راه ملت، به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مدیر خدمات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت:۴۰۰ میلیون ریال برای راه اندازی این سینما هزینه شده است و اکنون کارکنان و خانواده های شرکت نفت و گاز گچساران به راحتی می توانند از مزایای این طرح استفاده کنند .


یوسف باقری با اشاره به اینکه شهرستان گچساران سینما ندارد و روزانه با طرح راه اندازی سینما توسط خانواده های کارکنان و خود کارکنان مواجه بودیم افزود:مهمترین مزایای سینما دیجیتال نسبت به مدل پروژکتوری قدیمی، حمل و نقل آسان فیلم، صدا و تصویر باکیفیت و امکان اکران همزمان فیلم های روز سینما ایران در این سینما است.


وی گفت:مهمترین اولویت شرکت نفت و گاز گچساران در زمینه خدمات رفاهی توجه ویژه به اوقات فراغت کارکنان و خانواده های آنها است.
باقری افزود:این سینما یکشنبه، پنج شنبه و جمعه آماده استقبال از علاقمندان است همچنین زمان پخش فیلم ها در ماه مبارک رمضان ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه و ایام بعد از ماه مبارک ۱۹ و ۳۰ دقیقه است.


شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران، یکی از شرکت های فرعی بهره بردار زیرمجموعه مناطق نفتخیز جنوب، که گستره تاسیسات نفتی این شرکت در استان های بوشهر، خوزستان، فارس و کهگیلویه وبویراحمد قرار گرفته است.


گفتنی است شهرستان ۱۲۰ هزار نفری گچساران سینما ندارد

منتشر شده در :2015/07/07 - 08:07|شناسه خبر: 11813 653 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه