امروز :دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۱:۱۹:۰۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

رئیس اداره بهزیستی شهرستان کهگیلویه/هدف بهزیستی ایجاد بستری مناسب برای جامعه هدف است

از تمام توان و ظرفیت موجود برای رضایتمندی افراد تحت پوشش بهره می‌بریم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.

به گزارش پایگاه خبری راه ملت،سید غضمان گنجیانی ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته بهزیستی اظهار داشت: در سال جاری خدمات ارزشمندی به افراد تحت پوشش در شهرها و روستاهای شهرستان کهگیلویه ارائه کرده و این مهم موجبات رضایتمندی مردم شده است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان کهگیلویه از اجرای طرح جامع پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در کهگیلویه خبر داد و یادآور شد: تلاش داریم  برای از بین بردن و کاهش آسیب‌های اجتماعی در شهرستان، ابتدا مشکلات اساسی را که سبب ایجاد آسیب‌ها می‌شود، شناسایی و برنامه جامعی در این راستا تدوین کنیم.

این مسئول با بیان این‌که هدف بهزیستی ایجاد بستری مناسب برای جامعه هدف است گفت تمام تلاش خود را برای کمک به حل مشکلات این جامعه به کار می گیریم .

غضمان گنجیانی با ابراز گلایه از عدم همکاری ادارات و نهادها به مطالبه به حق معلولان اظهار داشت در بیشتر دستگاه اجرایی امکان مناسبی برای ورود معلولان فراهم نشده است.

گنجیانی تمامی ادارات و نهادها را موظف و مکلف به همکاری با بهزیستی در مناسب‌سازی اماکن خواند و تصریح کرد: ۵۲۰ معلول جسمی و حرکتی و ۲۵ معلول با ضایعه قطع نخاعی در این شهرستان وجود دارند که به دلیل عدم مناسب‌سازی حق ورود به ادارات را ندارند.

وی از ایجاد مرکز نگهداری از معلولان (مرکز توانبخشی مراقبتی مبتنی بر خانواده) در دهدشت خبر داد و گفت: در این مرکز معلولان توسط خانواده‌ها نگهداری می‌شوند این مرکز دارای ۳۰ نفر ظرفیت می باشد.

وی با اشاره به این‌که بیش از دو هزار نفر پشت نوبت مراکز شبانه‌روزی بهزیستی شهرستان وجود دارند که به خاطر ظرفیت محدود این مراکز در یک سال گذشته تنها ۱۴۰ نفر تحت پوشش قرار داده شده است.

وی اضافه کرد: از تمام توان و ظرفیت موجود برای رضایتمندی افراد تحت پوشش بهره می‌بریم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.

 

منتشر شده در :2015/07/14 - 06:07|شناسه خبر: 12258 756 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه