امروز :شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۸:۰۱:۰۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

رئیس دانشگاه پیام نور دهدشت خبر داد: ستاد انتخاب واحد رایگان داوطلبان کنکور سراسری در دانشگاه پیام نور دهدشت

رئیس دانشگاه پیام نور دهدشت از انتخاب رشته ی رایگان با حضور مشاوران برجسته ی دانشگاهی در سایت جدید دانشگاه پیام نور دهدشت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری راه ملت،صبح امروز سید باقر کارگر رییس دانشگاه پیام نور دهدشت در نشست خبری با جمعی از خبرنگاران در دفتر کار خود اعلام کرد که انتخاب رشته ی رایگان با حضور مشاوران برجسته ی دانشگاهی در سایت جدید دانشگاه پیام نور انجام می گیرد.

خبرنگار پایگاه خبری راه ملت سوالاتی از رئیس دانشگاه پیام نور دهدشت پرسدند که در زیر جواب های سید باقر کار گر را با هم خواهیم خواند.

سلا آقای کارگر پیشاپیش عید سعید فطر رو به شما تبریک میگم.

 منم در ابتدا پیشاپیش عید سعید فطر را به همه ی روزه داران به خصوص جامعه ی دانشگاهی تبریک عرض نموده و امیدوارم قناعت،  آرامش، خوشبختی و عاقبت به خیری حاصل یک ماه روزه داری بندگان صالح خدا شده باشد و از همین جا از جامعه ی دانشگاهی دانشگاه پیام نوردعوت می نمایم که در نماز باشکوه فطر شرکت نمایند.

ظاهرا تعطییلات تابستانه دانشگاه پیام نور در پیش است آیا برنامه ای برای پاسخگویی به مطالبات  احتمالی دانشجویان دارید؟

بله تعطیلات تابستانه دانشگاه از ۹۴/۴/۲۹  لغایت ۹۴/۵/۱۶ خواهد بود اما جهت رفاه حال دانشجویان همه روزه از ساعت ۹:۳۰ لغایت ۱۱:۳۰ دقیقه صبح یکی از کارشناسان آماده ی پاسخگویی به سوالات و مطالبات دانشجویان خواهد بود.

برای جذب دانشجو چه برنامه ای دارید؟

یا بیان اینکه سوال خوبی مطرح شد افزود: ما از آغاز انتخاب رشته ی داوطلبان و دانش آموزان تا انتهای آن از اساتید،  مشاوران و مدیران گروه دانشگاه دعوت خواهیم کرد تا در سایت جدید برای این داوطلبان به صورت رایگان انتخاب واحد نموده و راهنمایی و ارشادات لازم را داشته باشند.

 ضمن اینکه با چند کافی نت نیز صحبت خواهیمکرد تا داوطلبان را همیاری کنند

در دانشگاه پیام نور دهدشت چه رشته هایی وجود دارد؟

و از چه امکاناتی برخوردار است بیان نمود که این دانشگاه دارای ۳۲ رشته میباشد از جمله مهندسی کامپیوتر، مهندسی فناوری اطلاعات، مهندسی صنایع، مهندسی صنایع، معماری،  مدیریت بازرگانی،مدیریت اجرایی، حسابداری، اقتصاد، علوم اجتماعی، علوم تربیتی، حقوق، الهیات، تربیت بدنی، روانشناسی، جغرافیا، زیستشناسی، جغرافیا، زبان انگلیسی، زبان عربی، زبان فارسی و تاریخ.

دانشگاه پیام نور دهدشت از چه امکاناتی برخوردار است؟

امکانات و تجهیزات دانشگاه نیز خوب هست چندین سایت کامپیوتری مجهز به اینترنت،  آزمایشگاه زیست و فیزیک، تجهیزات معماری، صنایع وسالن ورزشی و ما یلزم رشته ی تربیت بدنی بخشی از این امکانات است و امیدواریم این زیر ساخت ها را نیز با مساعدت ویژه ی رییس جدید دانشگاه پیام نور استان جناب دکتر سراج افزایش دهیم.

در این روزهای تعطیل برنامه ی قابل ذکر دیگری دارید؟

بله در حال رایزنی با یک خیر هستیم تا بتوانیم در خصوص مجتمع فرهنگی از ایشان مساعدت بگیریم ضمن اینکه از ۹۴/۵/۳ به مدت قریب به دو هفته دانشجویان بسیجی در اردوی جهادی بسر میبرند که ضمن بازدید از این اردو در برنامه های این عزیزان شرکت خواهیم کرد.

 راستی فرمودید یک خیر؟  این خیر کیست؟

ان شاالله بگذارید مساعدت صورت گیرد به موقع معرفی خواهم کرد.

صحبت پایانی شما؟

از مدیران سابق و اسبق دانشگاه پیام نور استان و مدیر جدید آقای دکتر سراج که مساعدت نمودند وهمینطور  از کلیه ی کارکنان خدوم و زحمت کش دانشگاه پیام نور دهدشت،اساتید و دانشجویان و همچنین شما  اصحاب رسانه که همیشه یار غار دانشگاه هستند صمیمانه متشکرم.

منتشر شده در :2015/07/16 - 09:07|شناسه خبر: 12403 956 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه