امروز :پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۶:۳۵:۴۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

پیام تبریک رئیس شورای اسلامی شهر دهدشت در آستانه عید سعید فطر

عید فطر، پاکترین و عیدترین عیدهاست، چرا که پاداش ماه عبادت و زهد و شست و شوی جان در شهر پاک رمضان است و در عید فطر پیروزی فطرت بر شهوت را به جشن می نشینیم

به گزارش راه ملت ؛  رئیس شورای اسلامی شهر دهدشت با صدور پیام ی  عید سعید فطر را به مردم تبریک گفت.متن این پیام ها به شرح زیر است.

بسمه تعالی

حمد و سپاس خداوندی را سزاست که در دنیای متلاطم امروزی ، نعمت نظام مقدس جمهوری اسلامی را بر ما ارزانی داشت و به لطف استقرار این نظام ولایی و در راستای اکرام شخصیت و هویت انسان در سرزمین ایران ، نهادی بنام شورای اسلامی شکل گرفت. عید فطر، پاکترین و عیدترین عیدهاست، چرا که پاداش ماه عبادت و زهد و شست و شوی جان در شهر پاک رمضان است و در عید فطر پیروزی فطرت بر شهوت را به جشن می نشینیم .عید فطر عید فطرت و خودسازی است که اگر نباشد سایر عیدها تکمیل نگردد و اگر چنین عیدی در زندگی انسان تحقق یابد همه روزه ، روز عید است. عید فطر عید بزرگ عبودیت و بندگی است، عید آسودگی از آتش غفلت و عید رهیدگی از رنجش هواهای نفسانی و خواهش های شیطانی .عید فطر عید بزرگ و پایان ضیافت الهی است روز پاداش و مزد مومنان روزه دار حقیقی و شب زنده داران بیدار دل. عید فطر پایان رمضان نیست،بلکه عید بر آمدن انسانی نو از خاکسترهای خویشتن خویش است، چونان ققنوسی که از خاکستر خویش دوباره متولد میشود و رمضان کوره ای است که منیت انسان را می سوزاند و آدمی نو با جانی تازه از آن سر بر می آورد . با تبریک حلول ماه شوال و عید سعید فطر به محضر مبارک حضرت حجت ؛مهدی قائم (عج) و رهبر معظم انقلاب و مردم روزه دار شهر دهدشت.   بدون شک مشورت یکی از ارکان مهم سلامت در تصمیم گیری هاست و اساس کار شوراهای اسلامی بر مبنای خرد جمعی و در اجرای فرمایش نبی مکرم اسلام (ص) است که فرمودند: « هیچ قومی مشورت نکردند جز آنکه به بهترین امور هدایت یافتند.».   بدون تردید همراهی مردم عزیز ایران در تمام صحنه ها یکی از مهمترین عناصر موفقیت و پیروزی نظام سربلند ما در عرصه های مختلف بوده است و شوراهای اسلامی به عنوان حلقه های رابط مسئولین و مردم با داشتن سرمایه گرانسنگ اعتماد عمومی و با تکیه بر اصل وظیفه شناسی در بیان و حل مشکلات شهرتلاش می نمایند و یقیناً خدمت بی منت در لباس عضویت در شوراها توفیقی بزرگ برای منتخبین و معتمدین مردم است که باید از لحظه لحظه آن در راستای عمل به وظایف و تکالیف دینی و قانونی خود استفاده و بهره های معنوی فراوان ببرند.    بنیاد این نهاد اجتماعی ، بنابر فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ، بر حل عمل گرایانه مشکلات مردم استوار است که این مهم، با کسب سرمایه ارزشمند اعتماد عمومی و پرهیز از دخالت دادن انگیزه های جناحی و حزبی در میدان فعالیت شوراها محقق خواهد شد. و همکاران خودم را به همدلی وهم اندیشی وتعامل وهمکاری وحمایت همه جانبه از شهردار سخت کوش وکارکنان خدوم شهرداری در جهت نیل به اهداف شورا ورفع مشکلات مردم غیور شهرمان (مردان غیور وزنان با عفت) توصیه می نمایم. و لازم می دانم از مسؤولین محترم ادارات و نهادهای شهرستان کهگیلویه ، امام جمعه محترم ، فرماندار محترم شهرستان نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی ، فرماندهان محترم نظامی ،انتظامی و امنیتی و اصحاب رسانه اعم از برادران وخواهران کمال تقدیر وتشکر را دارم. در پایان ازخداوند سبحان ، توفیق خدمت رسانی وسیع و اهتمام به پیشرفت عمرانی و فرهنگی شهر را در سالی که مزین به شعار «دولت وملت ؛ همدلی وهمزبانی » است مسألت دارم.

     حمیدرضا داورپناه رئیس شورای اسلامی شهر دهدشت

منتشر شده در :2015/07/17 - 01:07|شناسه خبر: 12421 1096 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه