امروز :پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۲:۲۵:۳۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

به همت نیروهای مردمی: آتش‌سوزی جنگل‌ها و مراتع “جوخانه” مهار شد

بخشدار سرفاریاب از مهار و خاموش شدن آتش سوزی جنگلهای “جوخانه” از توابع شهرستان چرام خبر داد. غلام حسن آتش سودا در گفت‌و گو با خبرنگار راه ملت افزود: در پی آتش‌سوزی در ورودی “جوخانه” بخش “سرفاریاب” قریب به یک هکتار از عرصه‌های جنگلی و مرتعی این منطقه طعمه حریق شد. وی بیان کرد: این […]

بخشدار سرفاریاب از مهار و خاموش شدن آتش سوزی جنگلهای “جوخانه” از توابع شهرستان چرام خبر داد.

غلام حسن آتش سودا در گفت‌و گو با خبرنگار راه ملت افزود: در پی آتش‌سوزی در ورودی “جوخانه” بخش “سرفاریاب” قریب به یک هکتار از عرصه‌های جنگلی و مرتعی این منطقه طعمه حریق شد.

۷

وی بیان کرد: این آتش سوزی به کمک نیروهای مردمی مهار و خاموش شد.

۲۱

بخشدار سرفاریاب علت این آتش سوزی را عدم رعایت موارد ایمنی از جانب گردشگران عنوان و تصریح کرد: سال گذشته هم قریب به دو هکتار و نیم قسمت هایی از اطراف غار معروف نزل در منطقه جوخانه طعمه حریق شد.

وی نبود خودرو در سطح بخش، کمبود تجهیزات آتش نشانی، نبود نیروهای متخصص و آموزش دیده برای موارد حوادثی، نبود کشیک در ادارت برای ایام تعطیل و بی توجهی مردم به منابع طبیعی را از جمله کمبودها و مشکلات جهت مهار چنین آتش سوزی‌هایی عنوان و تصریح کرد: متاسفانه خود بخشداری سرفاریاب حدود سه ماه فاقد خودرو است و با وسیله نقلیه شخصی خود کارهای بخش را پیگیری می‌کنم.

بخشدار سرفاریاب عدم پایبندی اعضای ستاد مدیریت بحران به مصوبات ستاد شهرستانی که با وجود برنامه زمانبندی خودروها برای موارد اضطراری همکاری ندارند را از دیگر مشکلات شهرستان چرام در چنین مواقعی عنوان کرد.

آتش سودا ضمن تقدیر و تشکر از همه نیروهای مردمی که در مهار این آتش سوزی تلاش کردند، از منابع طبیعی بعنوان یک سرمایه عظیم یاد کرد و خواستار حفظ این میراث گران‌بها برای نسل آینده از تمامی مردم طبیعت دوست شد.

۶

۱۳

۱۵

۲۲

۳۷

۱۱

۴۲

منتشر شده در :2015/07/19 - 05:07|شناسه خبر: 12536 886 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه