امروز :پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۹:۲۵:۱۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

رئیس اداره برق چاروسا منصوب شد

ظهر امروز با حضور اعضای شورای اداری چاروسا، معاون و حراست اداره برق شهرستان کهگیلویه رئیس اداره برق چاروسا معارفه شد.

راه ملت، ظهر امروز با حضور اعضای شورای اداری چاروسا، معاون و حراست اداره برق شهرستان کهگیلویه رئیس اداره برق چاروسا تودیع و معارفه شد.

حیات پرواز در حاشیه این نشست اظهار داشت: با وجود خدمات خوبی که در حوزه برق منطقه صورت گرفته است اما کمبودهای موجود نیاز به توجه ویژه‌ای دارد.

رئیس شورای اداری چاروسا تصریح کرد: مشکلات قطعی مکرر برق یکی از مشکلاتی است که در چاروسا و قلعه‌رئیسی هفته‌ها مشاهده می‌شود و با وجود اینکه اداره برق شهرستان تلاش‌های خوبی در جهت کاهش قطعی برق انجام دهند ولی نیاز است توجه خوبی به این منطقه شود.

پرواز خاطرنشان کرد: بالا بودن مبلغ قبوض برق در چاروسا از دیگر مشکلاتی است که در چاروسا بسیار مردم نگران آن هستند که نیاز است مدیرعامل برق استان این مشکل را برطرف کند زیرا چاروسا یکی از مناطق محروم استان است و نیاز به حمایت بیشتری دارد.

وی یادآور شد: قبوض برق در چاروسا هر چند ماه یک‌بار بالای دویست هزار تومان مبالغ آنها صادر می‌شود که این عمل نیاز به پیگیری دارد.

این مسئول با بیان اینکه مدیریت قبلی برق خدمات خوبی را انجام داده است، افزود: از رفتن مدیر قبلی بسیار نگران هستم چرا که تلاش شبانه‌روزی این مدیر درس خوبی را به مدیران خدماتی ما داد.

رئیس شورای اداری چاروسا از مدیر جدید خواست تا پیگیر مشکلات قطعی و قبوض برق باشد.

در پایان این مراسم از زحمات جناب آقای رحیم پرسیان تقدیر و جناب آقای علی عابدی به عنوان رئیس اداره برق چاروسا منصوب شد./فارس

 

منتشر شده در :2015/07/21 - 04:07|شناسه خبر: 12598 661 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه