امروز :شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۲:۵۲:۵۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

آتش سوزی عمدی در منطقه صنوگان کهگیلویه/ از عدم حضور آتش نشانی تا نبود امکانات اطفاء حریق + تصاویر

راه ملت، به نقل از پایگاه خبری کهگیلویه، آتش سوزی امروز منطقه لاسپید صنوگان که به گفته ی مردم منطقه توسط فردی ناشناس و بصورت عمدی اتفاق افتاد با کمک نیروهای مردمی و بسیجیان ناحیه کهگیلویه مهار شد. این آتش سوزی از ساعت ۱۲ ظهر امروز شروع شد و تا ساعت ۱۸ عصر ادامه داشت. […]

راه ملت، به نقل از پایگاه خبری کهگیلویه، آتش سوزی امروز منطقه لاسپید صنوگان که به گفته ی مردم منطقه توسط فردی ناشناس و بصورت عمدی اتفاق افتاد با کمک نیروهای مردمی و بسیجیان ناحیه کهگیلویه مهار شد.

این آتش سوزی از ساعت ۱۲ ظهر امروز شروع شد و تا ساعت ۱۸ عصر ادامه داشت.

سرگرد شاهینی جانشین سپاه ناحیه کهگیلویه که در منطقه حضور داشت گفت: در سریع ترین زمان ممکن بسیجیان ناحیه کهگیلویه بر مهار و خاموشی آتش در این منطقه حضور پیدا کردند و توانستند با کمک اهالی منطقه این آتش را مهار کنند.

وی از تمام کسلانی که در خاموش کردن این آتش همکاری کردند تشکر کرد و گفت: اداره محیط زیست شهرستان ،اداره منابع طبیعی،بسیجیان حوزه حضرت رسئل(ص),پایگاه شهید عادلزادعه، پایگاه بسیج فیلگاه ،پایگاه شهید زمانی صنوگان ,هلال اهمر وبه ویژه اهالی منطقه صنوگان همه درز مهر و خاموشا آتش سوزی این منطقه نقش داشتند و تلاش کردند.

آن چیزی که در محل آتش سوزی دیده می شد حضور نداشتن آتشنشانی شهر دهدشت در منطقه بود.

مسئول پایگاه بسیج صنوگان با بیان اینکه با آتش نشانی شهر دهدشت تماس گرفته است گفت: متاسفانه مامورین آتشنشانی شهر دهدشت اعلام کردند که وظیفه خاموش کردن این آتش سوزی بر عهده آنها نیست.

وی گفت: ما با کمک بسیجیان منطقه صنوگان و اهالی روستا از ابتدای زمان آتش سوزی در منطقه حضور داشتیم و به خاموش کردن این آتش مشغول شدیم.

از نکات قابل تامل دیگر در محل این آتش سوزی می توان به نبود تجهیزات اطفاء حریق اشاره کردو اینکه هیچ یک از ادارات حاضر در محل حادثه امکانات مناسب برای مهار آتش سوزی را در اختیار نداشتند.

سحراب حجت خواه عضو شورای شهر دهدشت نیز در محل آتش سوزی حضور داشتند و از نبود امکانات اطفاء حریق در منطقه ابراز تاسف کردند.

اهالی روستا فرد ناشناسی که با موتور سیکلت از محل گریخته بود را عامل آتش سوزی دانستند و این اقداغم را یک حرکت عمدی عنوان کردند.

تصاویر: مجید آذربارگون
aa
aaaa
dd
dgg
e
i
iii
k_0
kkk
kl
l
o
ooo
oooo_0
pppp
t
ttt
منتشر شده در :2015/07/31 - 07:07|شناسه خبر: 13003 1047 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه