امروز :جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۹:۱۲:۴۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

همایش سالگرد آزادگان در کهگیلویه وبویر احمد برگزار می شود

آزادگان با صبر و استقامت، مجاهدت و مقاومت وصف ‏ناپذیری، فرهنگ اسارت را که بنیان کفر و ظلم را تضعیف کرد در هشت سال دفاع مقدس به خود نشان دادند و امروز شایسته هرگونه تقدیر هستند.

راه ملت، دکترفتاح محمدی افزود: این همایش به مدت دو روز و از تاریخ ۲۵-۵-۹۴ برگزار خواهد شد، در این همایش برنامه های مختلف تحلیلی، محتوایی و تبیینی دوران ۸ سال دفاع مقدس و اسارت به اجرا در می آید.

وی اظهار داشت: آزادگان با صبر و استقامت، مجاهدت و مقاومت وصف ‏ناپذیری، فرهنگ اسارت را که بنیان کفر و ظلم را تضعیف کرد در هشت سال دفاع مقدس به خود نشان دادند و امروز شایسته هرگونه تقدیر هستند.

محمدی با بیان اینکه، امروزه تبیین فرهنگ مقاومت، پایداری و اسارت، امرى حیاتى براى قشر جوان و نوجوان است، افزود: باید از همه امکانات موجود در این حرکت ارزشى فرهنگى بهره‏ بردارى کرد.

وی تاکید کرد: لازم است، خاطرات و اثر مجاهدت و مقاومت وصف ‏ناپذیر این سفیران انقلاب اسلامی و اسیران و رنج کشیدگان هشت سال دفاع مقدس به ‏صورت فرهنگ مصور و مکتوب براى نسل های آینده محفوظ بماند.

محمدی، تجلیل و استقبال نمادین از آزادگان، حضور در گلزار شهدا و تجدید پیمان با شهداء، برگزاری برنامه متنوع عصر روز ۲۵/۵/۹۴ با اجرای سرود، تئاتر، خاطره گویی، سخنرانی و میزگرد از جمله برنامه ها در این همایش برشمرد.

وی، برگزاری برنامه های متنوع تفرجگاهی و فرهنگی در محل پارک ساحلی شامل سرود، تئاتر، خاطره گویی و همایش پیاده روی از اردوگاه شهید مطهری سی سخت تا کوه گل را از دیگر این برنامه ها عنوان کرد./پورتال استانداری

منتشر شده در :2015/08/03 - 11:08|شناسه خبر: 13122 625 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه