امروز :یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۰:۵۲:۱۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

نماینده ولی فقیه در استان: “دانشگاه یاسوج باید از سیاست‌زدگی” دوری کند

راه ملت، سید ضیا هاشمی معاون وزیر علوم به همراه رئیس دانشگاه یاسوج و معاونین این دانشگاه با آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد دیدار کردند. در این دیدار نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه از دغدغه‌های اصلی ما در حال حاضر وضعیت فارغ‌التحصیلان دانشگاهی است […]

راه ملت، سید ضیا هاشمی معاون وزیر علوم به همراه رئیس دانشگاه یاسوج و معاونین این دانشگاه با آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد دیدار کردند.

در این دیدار نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه از دغدغه‌های اصلی ما در حال حاضر وضعیت فارغ‌التحصیلان دانشگاهی است که پس از تحصیل با مشکل کار مواجه هستند، اظهار کرد: شاید برخی از ساختارهای اشتباه در گذشته‌ها باعث شد که امروز چنین مشکلاتی را در بحث اشتغال جوانان فارغ‌التحصیل دانشگاهی داشته باشیم.

آیت‌الله ملک‌حسینی بیان کرد: دانشگاهی می‌تواند موفق باشد که خود را متصل به کارهای دانش‌بنیان کند تا بتواند در آینده پاسخگوی نیاز فارغ‌التحصیلان خود باشد.

این استاد برجسته حوزه علمیه تصریح کرد: همچنین اگر به پژوهش‌ها و تحقیقات دانشگاهی اعتنایی نشود در مسیر توسعه با مشکل روبرو خواهیم شد بنابراین مطلوب است که ادارات و دستگاه‌های استان پژوهش و تحقیقات مورد نیاز خود را از دانشگاه‌‌ها بخواهند.

وی به دلایل خالی شدن برخی از صندلی‌های دانشگاه‌ها اشاره کرد و گفت: باید دید آیا برای نیل به کیفی‌گرایی این صندلی‌ها خالی شده‌ یا اینکه به دلیل کاهش رشد جمعیت بوده است.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری افزود: تاکنون جوابی از نخبگان، فرهیختگان و روزنامه‌ها و رسانه‌ها در کشور نشنیده‌ایم که با این همه سرمایه‌ای که پس از تحصیل تلف می‌شود چه باید کرد؟، لذا به دنبال پاسخ روشن و مشخص از سوی متولیان هستیم.

وی در ادامه در پاسخ به دعوت از سوی مسئولان دانشگاه یاسوج برای حضور در جمع اساتید به صورت متناوب و جلسات پرسش و پاسخ، اظهار کرد: همواره آماده حضور در دانشگاه هستیم و برای تعالی و رشد دانشگاه در استان از کمکی دریغ نخواهیم کرد.

آیت‌الله ملک‌حسینی در انتها با درخواست از رئیس دانشگاه یاسوج برای کمک هر چه بیشتر در زمینه رشد علمی دانشگاه افزود: دانشگاه یاسوج باید با پرهیز از سیاست‌زدگی، علمی شود./فارس

 

منتشر شده در :2015/08/07 - 01:08|شناسه خبر: 13298 640 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه