امروز :دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۳:۵۷:۴۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

عملیات گاز رسانی به ۱۱ روستای باشت با حضور تاجگردون + تصاویر

راه ملت، عملیات گازرسانی به ۱۱ روستای باشت با حضور نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت و جمعی از مسوولان اجرایی با نزدیک به ۳۰ میلیارد ریال اعتبار  آغاز شد. در صورت بهره برداری از این طرح ۲۳۹ خانوار با یک هزارو ۳۸۲ نفر جمعیت از نعمت گاز طبیعی بهره مند می شوند. این […]

راه ملت، عملیات گازرسانی به ۱۱ روستای باشت با حضور نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت و جمعی از مسوولان اجرایی با نزدیک به ۳۰ میلیارد ریال اعتبار  آغاز شد.

در صورت بهره برداری از این طرح ۲۳۹ خانوار با یک هزارو ۳۸۲ نفر جمعیت از نعمت گاز طبیعی بهره مند می شوند.
این روستاها را شامل ملا سرتیب، اسلام آباد غورک، غورک علیا، حاج قلندر،غورک سفلی چمغون، بیدستان، دره دره و برآفتاب اعلام کرد.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: طبق قانون گاز رسانی به روستاها نباید هزینه نصب انشعاب علمک و لوله کشی هر خانوار بیش از ۲۵میلیون ریال باشد که نصب انشعاب علمک و لوله کشی برای گازرسانی هر خانوار در این روستاها بیش از ۱۲۰میلیون ریال هزینه در برخواهد دا شت.
غلامرضا تاج گردون افزود: روحیه همکاری و تعامل در بین مردم این شهرستان ها کم است و در صورت وحدت بسیاری از این مشکلات برطرف خواهد شد.
وی با بیان اینکه مردم برخی از مناطق این شهرستان درای مشکلات متعددی از جمله آب در بخش کشاورزی هستند گفت: در حق کشاورزی باشت درگذشته ظلم شده است.
تاجگردون با اشاره به اهمیت تقویت زیرساخت های زندگی مردم مناطق روستایی برای پیشگیری از مهاجرت قشر تولیدکننده روستایی به شهرها تصریح کرد: تلاش می شود این طرح در کمترین وقت اجرا شود./پورتال غلامرضا تاجگردون

 

Gaz (1) Gaz (2) Gaz (3) Gaz (4) Gaz (5) Gaz (6) Gaz (7) Gaz (8) Gaz (9) Gaz (10) Gaz (11) Gaz (12) Gaz (13) Gaz (14) Gaz (15) Gaz (16)

 

منتشر شده در :2015/08/08 - 08:08|شناسه خبر: 13321 1861 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه