امروز :جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۱:۲۵:۵۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

فرماندار شهرستان کهگیلویه:

آرامش و امنیت کنونی ایران اسلامی را مرهون خون پاک شهدا هستم

پوزش توجه دولت تدبیر و امید به خانواه‌های شهدا را کم نظیر عنوان و گفت: احترام به خانواده‌ شهدا کمترین کاری است که مسئولان می‌توانند انجام دهند.

به گزارش خبرنگار راه ملت: علی پوزش در جلسه شورای مشورتی امور ایثارگران کهگیلویه، خواستار برگزار شدن این جلسه بصورت هر ماه یک‌بار شد و افزود: دستگاه‌های متولی نهایت همکاری خود را با اداره بنیاد شهید داشته باشند.

وی اعتبار تخصیص داده شده به گلزارهای شهرستان کهگیلویه در سال جاری را ۵۰ میلیون تومان عنوان و تصریح کرد: با توجه به اینکه این میزان اعتبار ناکافی بود از دیگر دستگا‌ه‌ها اعتبار کم کردیم و به این قسمت اضافه کردیم که مجموعا اعتبار آن به ۹۰ میلیون تومان رسید.

فرماندار شهرستان کهگیلویه بیان کرد: اگر اعتبار جدیدی ابلاغ شد حتما مقداری از آن به ساماندهی گلزار شهدا اختصاص داده خواهدشد.

پوزش توجه دولت تدبیر و امید به خانواه‌های شهدا را کم نظیر عنوان و گفت: احترام به خانواده‌ شهدا کمترین کاری است که مسئولان می‌توانند انجام دهند.

وی آرامش و امنیت کنونی ایران اسلامی را مرهون خون پاک شهدا عنوان و خواستار حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های این بزرگ مردان تاریخ از همه مسئولان شد.

منتشر شده در :2015/08/22 - 07:08|شناسه خبر: 14167 686 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه