امروز :شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۰:۴۶:۴۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

با حضور استاندار کهگیلویه وبویر احمد

۱۵ طرح عمرانی در چرام افتتاح شد

استاندار را در این سفر مهندس نیک اقبالی معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری، تعدادی از مدیران ستادی استانداری و جمعی از مدیران کل استانی و شهرستانی همراهی می کردند .

راه ملت: سیدموسی خادمی در مراسم افتتاح پروژه دکل دیجیتال صدا و سیما، گفت: در این شهرستان از مجموع ۱۵ پروژه و طرح افتتاحی ۱۲ پروژه عمرانی و سه طرح اقتصادی است.

استاندار در آیین افتتاح طرح آبرسانی به سایت مسکن مهر شهرستان چرام با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان دولت، رجائی و باهنر گفت: دولت در ابعاد فرهنگی خدمت در مسیر آرمان شهدا و حرکت در مسیر ارزش های انقلاب و درحوزه اقتصادی با پرداخت تسهیلات از منابع صندوق توسعه ملی و بانکی و جلب مشارکت شرکت های دولتی و بخش خصوصی و در بعد سازندگی شتاب بخشیدن به پروژه های عمرانی را مشی خود قرار داده است.

خادمی، دکل دیجیتال صدا و سیما، پروژه سالن کنفرانس دانشگاه علم پزشکی، پروژه آسفالت جاده مندان- سواری- شیخ هابیل، طرح کانال هدایت سیلاب سرفاریاب را به نمایندگی از ۱۵ طرح این شهرستان افتتاح کرد.

استاندار را در این سفر مهندس نیک اقبالی معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری، تعدادی از مدیران ستادی استانداری و جمعی از مدیران کل استانی و شهرستانی همراهی می کردند .

استاندار کهگیلویه وبویراحمد با هیات همراه از خانواده شهید فریدون قلی پور در شهر چرام دیدار کردند و این خانواده معزز مورد تجلیل قرار گرفت.

خادمی، رسیدگی به امور خانواده‌ های شهدا را افتخاری بزرگ برای مسئولین دانست و افزود: خانواده شهدا و یادگاران شهدا دینی بزرگ بر گردن ما دارند و رسیدگی به امور آنها، خدمت‌ رسانی و تکریم بازماندگان شهدای عزیز یک وظیفه‌ همگانی است.

استاندار روز کارمند را به همه کارکنان دولت تبریک گفت و همدلی تمام مسئولان و گروه های سیاسی برای توسعه همه جانبه استان را از مهمترین راهبرد دولت تدبیر و امید در استان برشمرد.

وی، با تبریک ولادت با سعادت امام هشتم شیعیان حضرت امام رضا(ع)، با حضور در بارگاه مطهر امام زاده بی بی رشیده (س) خواهر امام رضا(ع) به این امام زاده واجب التعظیم ادای احترام کرد./پورتال استانداری کهگیلویه وبویر احمد

منتشر شده در :2015/08/26 - 05:08|شناسه خبر: 14374 713 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه