امروز :چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۰:۰۴:۰۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

در مراسمی با حضور مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان

احسان گنجی هنرمند منتخب سال شهرستان کهگیلویه شد + تصاویر

در این مراسم ابتدا از خانواده مرحوم حسین پناهی تقدیر و تشکر شد و سپس آقای احسان گنجی کاریکاتوریست جوان و فعال هم استانی به عنوان هنرمند برتر استان کهگیلویه وبویر احمد معرفی و طی مراسمی از ایشان تقدیر و تشکر شد.

به گزارش راه ملت، مراسم اختتامیه اولین یادمان ملی مرحوم حسین پناهی با حضور مسئولین استانی و شهرستانی از جمله آقای دهبانی پور مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در فرهنگسرای ارشاد دهدشت برگزار شد.

در این مراسم ابتدا از خانواده مرحوم حسین پناهی تقدیر و تشکر شد، سپس آقای احسان گنجی کاریکاتوریست جوان و فعال دهدشتی و کاریکاتوریست روزنامه هایی از جمله قانون، شهروند، شرق، اعتماد و چندین روزنامه مطرح کشوری دیگر به عنوان هنرمند برتر سال شهرستان کهگیلویه معرفی و طی مراسمی از ایشان تقدیر و تشکر شد.

احسان گنجی پس از دریافت هدیه خود با اشاره به این سخن مرحوم پناهی که ” کهگیلویه وبویر احمد پر از گابریل گارسیا مارکز هایی است که نتوانستند کتاب صد سال تنهایی خود را بنویسند” عنوان کرد جوانان این استان سرشار از استعداد هستند که متاسفانه به دلیل فقر منطقه نتوانسته اند ظهور کنند و از مسئولین استانی خواستند به این امر توجه ویژه ای داشته باشند.

 

احسان گنجی (۱) احسان گنجی (۲) احسان گنجی (۳)

منتشر شده در :2015/08/28 - 11:08|شناسه خبر: 14554 1500 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه