امروز :شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۸:۵۴:۴۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد

اختصاص بیش از ۵۰ میلیارد تومان از اعتبارات نفت به استان کهگیلویه وبویر احمد

توجه به مناطق و استان‌های کمتر توسعه یافته اولویت دولت یازدهم است و در همین زمینه مبلغ ۶ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال برای پروژه‌های عمرانی کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری تصویب شده است.

راه ملت: رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد از اختصاص ۵۳۸ میلیارد ریال از اعتبارات نفت به استان خبر داد و گفت: اختصاص این مبلغ به استان می‌تواند منجر به توسعه کهگیلویه و بویراحمد شود

حسن نوروزی در جمع خبرنگاران از اختصاص ۵۳۸ میلیارد ریال اعتبار نفت به استان خبر داد و اظهار کرد: اختصاص این مبلغ می‌تواند منجر به توسعه کهگیلویه و بویراحمد شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد افزایش بیش از ۸۰ درصدی اعتبارات عمرانی را نتیجه تلاش مجموعه استان و نگاه ویژه دولت به استان‌های کم‌برخودار دانست و گفت: اعتبارات عمرانی استان در سال جاری ۸۵۰ میلیارد ریال، اعتبارات نفت ۵۳۸ میلیارد ریال و از محل ماده ۱۰ و ۱۲ قانون مدیریت بحران ۱۲۰ میلیارد ریال به استان اختصاص یافته است.

این مسئول در ادامه به توفیقات دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: ۱۷۸ میلیارد تومان برای افتتاح و کلنگ‌زنی ۲۰۶ طرح عمرانی و اقتصادی در هفته دولت هزینه شد.

نوروزی با اشاره به اینکه در هفته دولت طرح‌ها و پروژه‌های مختلفی در بخش‌های فرهنگی، عمرانی، اقتصادی، کشاورزی و خدمات در استان به بهره‌برداری رسید، عنوان کرد: توجه به مناطق و استان‌های کمتر توسعه یافته اولویت دولت یازدهم است و در همین زمینه مبلغ ۶ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال برای پروژه‌های عمرانی کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری تصویب شده است.

منتشر شده در :2015/09/01 - 12:09|شناسه خبر: 14741 582 بازدید
گزارش خطا:
برچسب ها:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه