امروز :جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۸:۳۰:۲۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کهگیلویه و بویر احمد خبر داد؛

انتخاب هدایت خواه به عنوان نماینده اصولگرای حوزه بویر احمد و دنا

جریان اصولگرایی در مرکز نیز همین خواسته را از هدایت‌خواه دارد و امیدواریم با توجه به جمیع شرایط وی هرچه زود‌تر به دعوت اصولگرایان استان و کشور لبیک گوید.

راه ملت، دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طبق تصمیم جمع اصولگرایان، اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد همگی تمایل به حضور نامزدی واحد در صحنه انتخابات دارند.

سید‌علی محمد دانشی اظهار داشت: طبق تصمیم جمع، اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد همگی منتظر حضور این نامزد در صحنه انتخابات هستند.

دبیر حزب مؤتلفه استان در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به نشست بزرگ اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد که چندی پیش در محل مسجد و حسینیه امام علی شهر یاسوج برگزار شد، اضافه کرد: این نشست به دعوت همه احزاب و گروه‌های شهرستان‌های بویراحمد و دنا برگزار شد.

وی گفت: با توجه به اهمیت مجلس در همه دوره‌ها و به خصوص در دوره جدید با شرایط کنونی جهانی که وجود دارد باید در همه کشور نیروهایی متناسب با این شرایط در صحنه حضور داشته باشند. این فعال سیاسی استان بیان کرد: به همین خاطر جریان اصولگرایی کشور به‌دنبال مکانیسمی است تا بتواند نخبگان این جریان در سراسر کشور را برای حضور در انتخابات ساماندهی کند.

وی افزود: به همین منظور شورای راهبردی جریان اصولگرایی در کشور به زودی ایجاد می‌شود و به‌دنبال آن در استان‌ها نیز چنین شورایی را خواهیم داشت.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان به خواسته‌ای که از یک سال پیش جریان اصولگرایی استان از این نامزد برای حضور در انتخابات داشتند اشاره کرد و گفت: به دلایلی از جمله ترجیح‌دادن کار فرهنگی بر حضور در رقابت‌های مجلس، وی این خواسته اقشار مختلف اصولگرا را رد می‌کرد.

دانشی بیان کرد: در نشستی که اصولگرایان این دو شهرستان داشتند حضور وی را در انتخابات خواستار شدند که بانی این کار تعدادی از روحانیت استان بودند.

وی افزود: جریان اصولگرایی در مرکز نیز همین خواسته را از هدایت‌خواه دارد و امیدواریم با توجه به جمیع شرایط وی هرچه زود‌تر به دعوت اصولگرایان استان و کشور لبیک گوید.
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از هدایت‌خواه به‌عنوان یکی از کارآمد‌ترین نمایندگان مجلس در دوره‌های هفتم و هشتم یاد کرد و گفت: پس از شهرستان‌های بویراحمد و دنا به‌دنبال وحدت اصولگرایان در دو حوزه انتخابیه دیگر خواهیم بود./پانا

منتشر شده در :2015/09/23 - 05:09|شناسه خبر: 15843 1233 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه