امروز :شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ساعت : ۰۷:۴۰:۳۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه وبویر احمد:

جایگاه خانم ها مخصوصاً دختران مانند طلای نابست

مقام ارشد دستگاه قضایی استان اهمیت به امر تحصیل و فردی مهم بودن برای جامعه را از نکات مورد نظر یک دانش آموز بر شمرد و اضافه نمود : شما سفیران خوب جامعه فرهنگی هستید ، از تجربیات مفید دیگران استفاده نموده و نصیحت های اینجانب به عنوان خادم خودتان در استان را بپذیرید.

راه ملت: به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان ، در آئینی که در دبیرستان دخترانه سمیه یاسوج برگزار شد حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا مزارعی رئیس کل دادگستری استان و هادی زارع پور مدیر کل آموزش و پرورش استان این تفاهم نامه را امضاء نمودند.
رئیس کل دادگستری استان در جمع مربیان و ودانش آموزان که برای شرکت در دوره تربیت مدرس مدیریت و دانش رفتار(امید) طی سخنانی خطاب به مربیان و دانش آموزان اظهار داشت :اگر فردی متعرض دیگری در خصوص عنف شود ویا دست سارقی را قطع کنند، فلسفه آن پیشگیری است ، وحشت وارعابی که ازین مسئله اجرای حکم در ذهن افرادی که بنای ارتکاب به این جرائم را دارند موجب پیشگیریست.
حجت الاسلام والمسلمین مزارعی ضمن اشاره به حقوق جزای و جرم شناسی در خصوص زنان به آیات قرآن که تقوا را مورد برتری انسانها بیان فرموده اظهار داشت : جایگاه زن ومرد در نزد خداوند یکیست ، جایگاه خانم ها مخصوصاً دختران مانند طلای نابست بنابراین شما باید قدر و جایگاه خودتان را بدانید و ارزشتان را مانند طلای بدلی پائین نیاورید.
وی در ادامه افزود: آفت امروز همان شبیخون فرهنگی است مسئله مهمی که مقام معظم رهبری (حفظ اله تعالی ) نیز بارها در سخنرانی هایشان بر این مسئله تاکید کرده اند.
امروزه استفاده از فضای مجازی ،تلفن همراه و شبکه های اجتماعی محیط امن خانواده را هدف قر ار داده و سلامت یک دختر را تهدید می نماید، شما در مراقبت فیزیکی از خودتان باید مثل طلا برخورد کنید.
حاج آقا مزارعی به آفت های پیش روی خانواده ها و دختران نیز اشاره نمود و افزود:عدم رعایت معیارهای اخلاقی و اجتماعی ، نپوشیدن لیاس های نامناسب و تنگ ، عدم آرایش و حفظ حجاب ، عدم بهرگیری از الگوهای نامناسب در فضای مجازی و ماهواره از مهمترین چالش هی فراروی خانواده ها اعم از دختران و پسران است که در صورت برملا شدن اینگونه ارتباطات ، نگرانی هایی برای والدین و افت تحصیلی، ابتلابه افسردگی ، رسوایی در جامعه، ازدواج های احساسی و عشقی ، طلاق و خودکشی از معضلات چنین رابطه هایی است و ممکن به علت یک فکر اشتباه در دادسرای جنایی محاکمه و مجازات شوید.
مقام ارشد دستگاه قضایی استان اهمیت به امر تحصیل و فردی مهم بودن برای جامعه را از نکات مورد نظر یک دانش آموز بر شمرد و اضافه نمود : شما سفیران خوب جامعه فرهنگی هستید ، از تجربیات مفید دیگران استفاده نموده و نصیحت های اینجانب به عنوان خادم خودتان در استان را بپذیرید.
رئیس کل دادگستری استان در پایان به دانش آموزان توصیه نمودند نسبت به فراگیری درس و مسائل علمی واعتقادی تلاش کنند زیرا ضعف در مسائل اعتقادی سبب یک سری ضعف هایی خواهد شد که جلوی پیشرفت می گیرد شما فرشتگانی هستید که بایستی در صحبت نمودن با جنس مخالف حدود را مراعات کنید و باید در مسیر شهدای بزرگواری که با نثار جانشان موجبات امنیت و آرامش زندگی و تحصیل مان را فراهم نمودند قرار گیریم .

منتشر شده در :2015/09/28 - 03:09|شناسه خبر: 16028 715 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: News@RaheMellat.ir

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه