امروز :چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۱:۳۳:۵۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

استاندار کهگیلویه وبویر احمد از خانواده پزشک جان باخته در حادثه منا دیدار کرد

جباری‌فر، فوق تخصص دندانپزشکی، رئیس پیشین دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، دانشیار و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و فلوشیپ دندانپزشکی اجتماعی از استرالیا در حادثه سقوط جرثقیل جان به جان آفرین تسلیم کرد

راه ملت: به نقل از ایسنا، دکتر سید موسی خادمی، استاندار کهگیلویه وبویراحمد با خانواده مرحوم دکترسیدابراهیم جباری فر پزشک ونخبه هم استانی از جان باختگان حادثه مکه، دیدار کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار که معاونان استاندار و جمعی از مدیران کل ستادی حضور داشتند، ضمن عرض تسلیت و اظهار همدردی، نسبت به همکاری های لازم اعلام آمادگی کرد.

مرحوم دکترجباری فر، یکی از هم استانی ها که از طریق استان اصفهان راهی سرزمین وحی شده بود، متاسفانه در حادثه سقوط جرثقیل درمکه مجروح و به علت عفونت ناشی از جراحت وارده و بی توجهی عوامل بیمارستانی در عربستان جان خود را از دست داد.

حاج سیدابراهیم جباری فر، دندانپزشک و استاد دانشگاه اصفهان از سادات روستای “ده برآفتاب” شهرستان بویراحمد از طریق استان اصفهان به سفر حج مشرف شده بود.

جباری‌فر، فوق تخصص دندانپزشکی، رئیس پیشین دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، دانشیار و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و فلوشیپ دندانپزشکی اجتماعی از استرالیا در حادثه سقوط جرثقیل جان به جان آفرین تسلیم کرد.

منتشر شده در :2015/09/28 - 03:09|شناسه خبر: 16030 886 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه