امروز :یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۱:۰۵:۲۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

تاجگردون

دانشگاه های گچساران با هم همکاری کنند/ به زودی استقلال دانشگاه صنعت نفت گچساران اعلام می‌شود

نماینده مردم گچساران در مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه به زودی استقلال دانشگاه صنعت نفت گچساران اعلام می‌شود، دانشجویان این دانشگاه می‌توانند با همکاری دیگر دانشگاه‌ها از جمله دانشگاه آزاد از کارگاه‌ها و آزمایش‌‌های موجود استفاده کنند

راه ملت: به نقل از فارس، غلامرضا تاج‌گردون ظهر امروز در جمع دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد این شهرستان با تأکید بر لزوم استمرار سیر صعودی وضعیت دانشگاه آزاد گچساران اظهار کرد: استمرار و ادامه روند خروج از رکود بسترساز جذب دانشجو و جلوگیری از خروج دانشجوهای این شهرستان به دیگر دانشگاه‌های کشور می‌شود.

وی افزود: یکی از مزایای جلوگیری از خروج دانشجویان به دیگر مناطق بحث اقتصادی موضوع بوده به نحوی که شهریه و دیگر مبالغ این دانشجویان می‌تواند در خود گچساران هزینه شود.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: در این خصوص مدیریت استان، شهرستان و مدیریت دانشگاه باید حساسیت ویژه‌ای برای جلوگیری از خروج دانشجو از گچساران و فراهم کردن بستری برای تحصیل در همین شهرستان داشته باشند.

تاج‌گردون عنوان کرد: وقتی پنج‌هزار دانشجو از دانشگاه آزاد این شهرستان کم شود، همه مسئولان باید در این خصوص دغدغه داشته باشند زیرا این امر بر درآمد سرانه این شهرستان تأثیرگذار است.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد باید مورد توجه جدی مسئولان قرار گیرد، گفت: حرکت صعودی خروج از بحران دانشگاه آزاد گچساران آغاز شده و ادامه و تداوم بهتر شدن به نوع همکاری مسئولان بر می‌گردد.

نماینده مردم گچساران در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: باید دید چه نگاهی به دانشگاه‌های ما می‌شود، نگاهی علمی، سیاسی، مدیرتی، ابرازی یا فضایی برای توسعه علم همراه با نشاط.

تاج‌گردون تأکید کرد: نگاه به دانشگاه‌ها باید نگاهی تلفیقی و معتدلانه باشد تا جامعه و دانشگاه دچار آسیب نشود.

وی از جمله نقاط ضعف دانشگاهی در گچساران را متصل نبودن به همدیگر عنوان کرد و افزود: دانشگاه‌های مختلف در گچساران باید با اتصال و همکاری با همدیگر  و استفاده از ظرفیت‌های خالی موجود به علمی‌تر شدن هر چه بیشتر فضای آموزشی این شهرستان کمک کنند.

نماینده مردم گچساران در مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه به زودی استقلال دانشگاه صنعت نفت گچساران اعلام می‌شود، دانشجویان این دانشگاه می‌توانند با همکاری دیگر دانشگاه‌ها از جمله دانشگاه آزاد از کارگاه‌ها و آزمایش‌‌های موجود استفاده کنند.

 

منتشر شده در :2015/10/21 - 06:10|شناسه خبر: 17080 890 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه