امروز :جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۹:۲۹:۲۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

روح استکبارستیزی آیت الله ملک حسینی(ره) برای جوانان تبیین شود

نماینده ولی فقیه درکهگیلویه و بویراحمد گفت: روح استکبار ستیزی و حمیت و غیرت مرحوم آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی(ره) برای جوانان تبیین شود.

راه ملت، آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی بعدازظهر پنجشنبه در نشست هماهنگی برگزاری مراسم بزرگداشت چهارمین سالگرد رحلت مرحوم آیت الله ملک حسینی(ره) افزود: مراسم سالگرد آن فقیه مجاهد همزمان با ۱۳ آبان روز و هفته مبارزه با استکبار برگزار می شود و تبیین روح دشمن ستیزی آن مرحوم ضروری است.

وی به برگزاری مراسم بزرگداشت چهارمین سال رحلت آیت الله العظمی ملک حسینی اشاره کرد و اظهار داشت: برگزاری این مراسم برای آن عالم ربانی به عنوان پدر معنوی این استان و شخصیتی علمی و خدوم برگزار خواهد شد.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان تصریح کرد: برگزاری این مراسم علاوه براینکه یادمان آن مرحوم است، روز گرامیداشت و تجلیل از حضور باشکوه مردم استان و مناطق همجوار در تشییع جنازه آن فقیه مجاهد است.

آیت الله ملک حسینی عدم توجه به آن حضور باشکوه را جفای به مردم دانست و گفت: مردم در آن روز از شخصیتی تجلیل کردند که آنها را با انقلاب آشنا کرد و نماینده امام و رهبری در استان بود.

آیت الله ملک حسینی (ره) نماینده فقید مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و نماینده ولی فقیه در استان، در سحرگاه جمعه ۱۲ آبانماه سال ۹۱ پس از تحمل دوره ای بیماری در شیراز دعوت حق را لبیک گفت و در جوار حرم مطهر جدش امام زاده شاه قاسم(ع) در یاسوج آرام گرفت.

.مراسم چهارمین سالگرد درگذشت آن عالم مجاهد روز پنجشنبه ۱۴ آبانماه در یاسوج برگزار خواهد شد

منتشر شده در :2015/10/30 - 11:10|شناسه خبر: 17536 729 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه