امروز :چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۹:۰۸:۰۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

تاجگردون:

تاکیدات مقام معظم رهبری مانع از سلطه از سوی طرف مقابل در برجام شد

همه دست اندرکاران و مسئولان اجرایی برجام تلاش خواهند کرد با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری به راه خود در برجام ادامه دهند. فصل الخطاب در تمام مراحل و زمینه‌های برجام هم فرمایشات مقام معظم رهبری است. مسئولان نیز تلاش خواهند کرد با هوشیاری تمام در برجام به کار خود بپردازند

نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: نامه مقام معظم رهبری در خصوص برجام فصل الخطاب تمام اماها و اگرها است.

راه ملت: غلامرضا تاجگردون افزود : مقام معظم رهبری با درایت بسیار بر صحت فرآیند برجام نظارت داشته‌اند و تذکرات ایشان در متننامه به رییس‌جمهور کاملا درست بوده است.

وی خاطرنشان کرد: به تاکیدات مقام معظم رهبری مانع از سلطه از سوی طرف مقابل در برجام شد. دولت باید بتواند با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و با در نظر گرفتن نکات یاد شده حداکثر استفاده را از برجام کند.

وی اظهارکرد: همه دست اندرکاران و مسئولان اجرایی برجام تلاش خواهند کرد با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری به راه خود در برجام ادامه دهند. فصل الخطاب در تمام مراحل و زمینه‌های برجام هم فرمایشات مقام معظم رهبری است. مسئولان نیز تلاش خواهند کرد با هوشیاری تمام در برجام به کار خود بپردازند./منبع: ایرنا

منتشر شده در :2015/11/07 - 02:11|شناسه خبر: 17900 617 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه