امروز :جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۸:۵۲:۴۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

گاف عجیب سردبیر سایت استان کهگیلویه وبویراحمد

طبق کامنت های درج شده درزیر خبر” نشست جوانان اصلاح طلب بافرماندار بویراحمد” سایت استان کهگیلویه وبویراحمد، آرام که سابقه سردبیری این سایت را عهده دار است به نظر می رسد در اولین اقدام رسانه ای خود کامنت هایی را بر روی این خبرگذاشته است که جای بسی تامل دارد

راه ملت: کامنت های درج شده درزیر خبر” نشست جوانان اصلاح طلب بافرماندار بویراحمد” سایت استان، نشان ازاین دارد که مشاور جدید فرماندار بویراحمد به نظر می رسد پنل درج خبرش باز بوده واقدام به درج کامنت بر روی خبر خودش نموده که دسترسی برای پاک کردن کامنت را خودش نداشته است.

 نشست جوانان اصلاح‌طلب با فرماندار بویراحمد ۱۸ آبان ماه۹۴ در سالن جلسات فرمانداری بویراحمد برگزارشد.

در نشست جوانان اصلاح طلب بویراحمد در موضوعات مختلفی از جمله واکنش های تند به عملکرد معاون سیاسی وامنیتی استاندار و دولت تدبیر وامید در استان تا حمایت فرمانداربویراحمد از اقدامات  آنها مطرح شد.

در پایان این جلسه محمدکاظم نظری، فرماندار بویراحمد طی حکمی محمود آرام را به عنوان مشاور رسانه‌ای خود منصوب کرد.

طبق کامنت های درج شده درزیر خبر” نشست جوانان اصلاح طلب بافرماندار بویراحمد” سایت استان کهگیلویه وبویراحمد، آرام که سابقه سردبیری این سایت را عهده دار است به نظر می رسد در اولین اقدام رسانه ای خود   کامنت هایی را  بر روی این خبرگذاشته است که جای بسی تامل دارد.

البته طبق کامنت درج شده در این خبر به نظر می رسد مشاور جدید فرماندار بویراحمد  پنل درج خبرش باز بوده واقدام به درج کامنت بر روی خبر خودش نموده که دسترسی برای پاک کردن کامنت را خودش  نداشته است وتوضیحاتی را برای مدیر این سایت جهت برداشتن کامنت  نوشته است.

در زیر تصویر درج کامنت بر روی خبر”نشست جوانان اصلاح‌طلب با فرماندار بویراحمد” به نقل از سایت استان را مشاهده نمایید./صبح زاگرس

۴۵۶۴۵۶

منتشر شده در :2015/11/13 - 01:11|شناسه خبر: 18204 710 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه