امروز :جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۴:۵۹:۲۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

سپاه و ارتش افتخار و اقتدار ایران و ایرانی

راه ملت؛ سید ایمان تقوی: در عجبم از مردمانی که افتخارشان به شاهان هخامنشی است که تنها افتخارشان کشورگشایی است ولی قدرت رافقط برای فرزندان خودشان به ارث میگذاشتند. نام بنیانگذار سلسله برایشان مقدس وانواع پندهاو جملات غیر واقع را به اونسبت میدهند،فقط چون قدرت سرکوب اقوام بیگانه داشت، مزارش برایشان عزیز است و موجب […]

اشاره: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان راه ملت است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست.
بینندگان راه ملت می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.

راه ملت؛ سید ایمان تقوی:

در عجبم از مردمانی که افتخارشان به شاهان هخامنشی است که تنها افتخارشان کشورگشایی است ولی قدرت رافقط برای فرزندان خودشان به ارث میگذاشتند.
نام بنیانگذار سلسله برایشان مقدس وانواع پندهاو جملات غیر واقع را به اونسبت میدهند،فقط چون قدرت سرکوب اقوام بیگانه داشت، مزارش برایشان عزیز است و موجب افتخار گرچه این مورد خودش نقطه قوتی است

اما چطور است که چکمه های امپراتوری جدید دنیا که از مدیترانه شروع و تا باب المندب وهندو اوراسیا ادامه میابد را نمی بینید و به “سپاه” مقتدری که با فشار تحریم تا این مراحل پیش رفت به چشم نامحرم نگاه میکنید ولی به ارتش باستانی که زیر خروارها خاک است افتخار میکنید؟
واقعیت این است”سپاهیان” فرزندان و وارثان واقعی سپاه جاویدان خشایار شاه هستند، از همه اقوام و مذاهب ایرانی…

با این حال بیگانه میخواهد فقط ما در گذشته بمانیم و خودی را بیگانه بدانیم، جز این نیست کسی که افتخارش زیر خروارها خاک است فکرش هم در امتداد فروسو؟
علت چیست و راه حل؟
علت بنظر میاید سختی و سرکوب اغلب این نسل توسط والدین می باشد بطوریکه این افراد خود را درمقابل بیگانه کوچک می بینند و فقط در ذهن خود اسلاف قوی دارند که با یاد و با خاطرهاشان ارام میگیرند و حتی نیروی مقتدر امروزی خودی، را مثل خودشان ضعیف میپندارند!

راه حل
واقعیت را باید بپذیریم، نیروهای مسلح از جنس ما هستند وبیشتر از بیگانگان به این خاک وفادار (درود ما هر بامداد وشامگاه بر آنان باد)وآنها را درخفا و آشکارا حمایت کنیم چون باعث امنیت و سیکنه دل مردم هستند.

اما برای نسل بعد،
با فرزندان خود مانند بزرگسالان برخورد کنید وبه آنها بفهمانید که آنها نسل آینده اند وبرتر از نسل ما و خود کوچک بینی و بیگانه پرستی را در آنها بکشیم که بدانند بهترین ها برای ما از خود ما هستند

منتشر شده در :2015/11/14 - 11:11|شناسه خبر: 18251 1066 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه