امروز :جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۸:۲۱:۵۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام کهگیلویه و بویراحمد به بخش خصوصی واگذار می شود

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از واگذاری پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام این استان به بخش خصوصی خبر داد.

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از واگذاری پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام این استان به بخش خصوصی خبر داد.

راه ملت: به نقل از فارس، پژمان نیک‌اقبالی صبح امروز در گفت‌وگو با فارس در یاسوج، به طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و اظهار داشت: یک‌هزار و ۶۹۳ پروژه عمرانی و ۵۴۱ طرح در این استان در حال اجرا است.

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: میزان اعتبارات اختصاص یافته به طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی ۳۵۴ میلیارد تومان است که این مبلغ از محل اعتبارات استانی، دو درصد نفت، ملی استانی و ماده ۱۸۰ اختصاص یافته است.

وی احداث تصفیه‌خانه شهر یاسوج را یکی از پروژه‌های اولویت‌دار استان دانست و عنوان کرد: احداث تصفیه خانه شهر یاسوج به صورت جدی در دستور کار مسئولان مربوطه و مجموعه استان قرار دارد که برای احداث این پروژه اعتبارات لازم اختصاص داده می‌شود.

این مسئول به لزوم اختصاص اعتبار برای تثبیت پایه‌های پل سوم بشار اشاره کرد و گفت: پایه‌های سوم بشار در صورت وقوع سیلاب می‌توانند تهدید جدی به شمار بیایند که به همین منظور نیاز است اعتبارات ویژه‌ای برای این پل در نظر گرفته شود.

نیک‌اقبالی تصریح کرد: مبلغ مورد نیاز برای تثبیت پل سوم بشار دو میلیارد تومان است که بخشی از این مبلغ را شهرداری یاسوج، مبلغی هم از اعتبارات بحران اختصاص خواهیم داد و سایر مبلغ مورد نیاز نیز تأمین خواهد شد.

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر اتمام ویژه دستگاه‌های استان برای تکمیل پروژه‌های عمرانی استان تأکید کرد و افزود: به منظور بهبود کیفیت و اتمام هر چه سریع‌تر این پروژه‌ها، طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی نیمه تمام به بخش خصوصی واگذار می‌شود.

 

منتشر شده در :2015/11/19 - 11:11|شناسه خبر: 18565 565 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه