امروز :جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۲:۴۵:۱۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

آخرین اخبار از تحرکات اردوگاه اصلاح طلبان کهگیلویه بزرگ

خبری از برگزاری جلسه ای با حضور گروه اصلاح طلبان منتسب به سید قادر لاهوتی جهت بررسی و رایزنی در مورد انتخابات آینده در شهر سوق منتشر شده است که واکنش های مختلفی در شبکه های اجتماعی را در پی داشته است

راه ملت: کم کم به زمان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه ۱۳۹۴ نزدیک می شویم و فعالیت های سیاسیون بیشتر و بیشتر می شود.

در حوزه انتخابیه کهگیلویه، چرام، لنده، بهمئی هم زنگ انتخابات به نوعی مدتی است به صدا در آمده و تحرکات گروه های و احزاب سیاسی و افراد مستقل آغاز شده است.

آنچه تا کنون از ادروگاه اصولگرایان و اصلاح طلبان کهگیلویه بزرگ به بیرون درز پیدا کرده است خبر از تضاد های بسیار و نرسیدن هماهنگی و توافق کلی بین سیاسیون هر دو جناح دارد.

با این حال خبری از برگزاری جلسه ای در روز گذشته با حضور گروه اصلاح طلبان منتسب به سید قادر لاهوتی جهت بررسی و رایزنی در مورد انتخابات آینده در شهر سوق منتشر شده است که واکنش های مختلفی در شبکه های اجتماعی را در پی داشته است.

گفته می شود در این جلسه آقایان دکتر هاشمی از شهرستان لنده، دکتر کامرانی از شهرستان بهمئی و حجه الاسلام صدوقی از شهرستان کهگیلویه به عنوان گزینه های قطعی جهت جایگزینی سید قادر لاهوتی انتخاب شده تا در صورت رد صلاحیت لاهوتی یکی از این سه شخص به عنوان نماینده این گروه در انتخابات شرکت کند.

 

منتشر شده در :2015/11/20 - 05:11|شناسه خبر: 18724 897 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه