امروز :جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۴:۰۲:۰۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

اجتماع بزرگ بسیجیان کهگیلویه وبویراحمد فردا در یاسوج

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: پنجم آذرماه اجتماع بزرگ بسیجیان نواحی مختلف استان در مصلای یاسوج برگزار می‌شود.

راه ملت: به نقل از فارس، سید فتح‌محمد حسینیان با تبریک هفته بسیج به دلاورمردان بسیجی در عرصه‌های مختلف علمی، آموزشی، اقتصادی، جهادی و محرومیت‌زدایی اظهار کرد: سازمان بسیج در پنجم آذر ماه ۵۷ به فرمان امام خمینی (ره) تشکیل شد.

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نقش موثر و بی‌بدیل بسیج در عرصه‌های مختلف امر به معروف و نهی از منکر، تهاجم فرهنگی و اقتصاد مقاومتی اذعان کرد: بسیج با داشتن تجارب خوب خود تاکنون موفقیت‎‌های خوبی را در عرصه‌های مختلف کسب کرده است.

وی با اشاره به تهدیدات دشمنان علیه انقلاب و نظام تصریح کرد: بسیجیان بهترین گزینه برای خنثی کردن تهاجمات فرهنگی دشمن هستند و همواره با استمداد از الطاف الهی و تکیه‌ بر توان خویش در صحنه مبارزه با دشمن حضور داشته و تمامی نقشه‌های شوم آنان را نقش بر آب می‌کنند.

حسینیان با بیان اینکه دشمن از اقتدار، عزت، هوشیاری و منش بسیجیان واهمه دارد و سعی در ضعیف خواندن آنها دارد، گفت: بسیج در تمامی عرصه‌ها حضور فعال و چشمگیری داشته و اقتدار خود را به جهانیان ثابت کرده است.

این فرمانده ارشد نظامی در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تفکر و روحیه بسیجیان در رفع محرومیت‌زدایی، توسعه و پیشرفت استان اذعان کرد: بسیج نمایانگر تجدید میثاق و پیوند ملت ایران با آرمان‌های امام و رهبری است.

وی با اشاره به برنامه‌های اجرایی در هفته بسیج  و روز شمار این هفته تصریح کرد: برنامه‌های متعددی در سطح نواحی مختلف استان همزمان با آغاز هفته بسیج شروع و به اجرا گذاشته شده است.

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تقدیر از بسیجیان نمونه، برگزاری شب شعر ویژه بسیج، سرکشی از خانواده ایثارگران و شهدا و برگزاری مسابقات ورزشی را از برنامه‌های هفته بسیج در سطح استان عنوان کرد و گفت: افتتاح پروژه‌های عمرانی و اقتصاد مقاومتی از دیگر برنامه‌های این هفته است.

حسینیان از اجتماع بزرگ بسیجیان نواحی مختلف کهگیلویه و بویراحمد در مصلی بزرگ یاسوج خبر داد و گفت: این مراسم باشکوه و بزرگ پنجم آذرماه ساعت هشت صبح واقع در مصلی بزرگ یاسوج برگزار می‌شود که از عموم بسیجیان و مردم استان دعوت می‌شود در این مراسم باشکوه شرکت کنند.

 

منتشر شده در :2015/11/25 - 11:11|شناسه خبر: 18945 746 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه