امروز :پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۳:۴۸:۲۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

افتتاح نخستین کافه کتاب دانشجویی در استان+گزارش تصویری

با حضور «دکتر کامران غضنفری» استاد دانشگاه و نویسنده اثر معروف «راز قطعنامه» نخستین کافه کتاب دانشجویی در کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد.

به گزارش راه ملت از یاسوج،با حضور «دکتر کامران غضنفری» استاد دانشگاه و نویسنده اثر معروف «راز قطعنامه» نخستین کافه کتاب دانشجویی در کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد.
غضنفری در این مراسم یکی از نیازهای اساسی قشر دانشجویی کشور را دسترسی آسان به کتاب عنوان کرد و گفت: کتاب‌های تاریخی، سیاسی، فرهنگی و مبانی عقیدتی میتواند در تقویت فکری و عقیدتی دانشجویان تاثیر گذار باشد تا این افسران جنگ نرم برای دفاع از مبانی انقلاب،نظام و جمهوری اسلامی در دانشگاهها نقش موثری ایفا کنند.
وی با اشاره به اینکه امروزه مهمترین ضعف دانشگاه های ما کمبود مطالعه و مطالعات سیاسی و دفاع از مبانی نظام است خاطرنشان کرد راه اندازی چنین مجموعه ای  مهمترین و نیاز دانشجویی است
مسئول بسیج دانشجویی  استان هم در این مراسم افتتاح این کافه کتاب را یکی از ضروریات دانشجویان استان در زمینه مطالعات جریان شناسی و آشنایی با مبانی انقلاب دانست و گفت : این کافه کتاب در سه بخش کتاب و کتابخوانی، میزگردهای دانشجویی و کرسی‎های نظریه پردازی با موضوع جریان شناسی و بخش فضای مجازی ، اینترنت و کتابخانه الکترونیکی افتتاح شده است.
مهدوی گفت: در این کافه کتاب ۴۰۰ عنوان کتاب در زمینه های گفتمان و مبانی انقلاب و جریان شناسی وجود دارند که همه روزه به جزء روزهای تعطیل در دو نوبت صبح و عصر دانشجویان ، دانش آموزان ، اساتید و معلمان میتوانند با مراجعه به این کافه کتاب واقع در ابتدای بلوار مطهری جنب ستاد کنگره سرداران و شهدای دفاع مقدس مراجعه و از خدمات آن به صورت رایگان استفاده کنند.

۲۰۱۵۱۱۲۵_۱۵۱۰۰۸ ۲۰۱۵۱۱۲۵_۱۵۱۰۱۲ ۲۰۱۵۱۱۲۵_۱۵۱۰۲۵ ۲۰۱۵۱۱۲۵_۱۵۱۳۲۸ ۲۰۱۵۱۱۲۵_۱۵۲۷۰۰ ۲۰۱۵۱۱۲۵_۱۵۲۷۴۸ ۲۰۱۵۱۱۲۵_۱۵۲۸۴۴ ۲۰۱۵۱۱۲۵_۱۵۲۸۴۹ ۲۰۱۵۱۱۲۵_۱۵۲۸۵۲ ۲۰۱۵۱۱۲۵_۱۵۲۹۰۶ ۲۰۱۵۱۱۲۵_۱۵۲۹۱۳ ۲۰۱۵۱۱۲۵_۱۵۳۱۴۳ ۲۰۱۵۱۱۲۵_۱۵۳۲۰۱ ۲۰۱۵۱۱۲۵_۱۵۳۲۱۰ ۲۰۱۵۱۱۲۵_۱۵۳۵۱۵

گزارش و تصویر:ایمان الهی

منتشر شده در :2015/11/27 - 10:11|شناسه خبر: 19104 728 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه