امروز :دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۰:۱۶:۲۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

غلامرضا تاجگردون:

روستای شادگان از حیث مهاجرت معکوس باید به عنوان الگو نهادینه شود

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیان مشکلات و پتانسیل‌های موجود منطقه شادگان از توابع باشت عنوان کرد: کلید و آغاز مهاجرت معکوس در کشور و شاید در کهگیلویه و بویراحمد از روستای شادگان بود که نکته ارزشمندی است

راه ملت: غلامرضا تاجگردون صبح امروز در دیدار با اهالی روستای شادگان اظهار کرد: نسبت تحصیل‌کردگان طایفه شادگان نسبت به جمعیت این منطقه از کثرت بالایی برخوردار است.

وی افزود: عزت دادن هر طایفه‌ای از هر گروهی که باشد منافاتی با اصل شایسته‌سالاری ندارد و جایگاه‌ها و نشان دادن منزلت انسان‌ها و طوایف از ضروریات مهم است.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیان مشکلات و پتانسیل‌های موجود منطقه شادگان از توابع باشت عنوان کرد: کلید و آغاز مهاجرت معکوس در کشور و شاید در کهگیلویه و بویراحمد از روستای شادگان بود که نکته ارزشمندی است.

تاج‌گردون بیان کرد: شادگان از حیث مهاجرت معکوس از شهر به روستا پیشتاز بوده و هست و این مسئله باید به عنوان الگو در دیگر مناطق نیز نهادینه شود.

وی با بیان اینکه شکی نیست که ظرفیت مهاجرت معکوس از روستا به شهر باید تقویت شود، اظهار کرد: نماینده مجلس نیز باید در راستای تقویت مهاجرت معکوس از شهر به روستا سبب افزایش انگیزه شود و مسئولان نیز همه تلاش خود را در این راستا انجام دهند.

تاج‌گردون در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مذاکرات هسته‌ای و تصویب برجام گفت: برجام نقش مهمی در بهتر شدن وضعیت زندگی مردم دارد زیرا به صورت مستقیم بر مسائل اقتصادی و اجتماعی جامعه نقش دارد.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به هر حال بیکاری و عدم رونق اقتصادی بی‌تأثیر از تحریم‌ها و عدم سرمایه‌گذاری در کشور نیست زیرا با تحریم نفت ما نیز با کاهش فروش مواجه شده و این در بسیاری از مسائل زیربنایی اقتصادی ما اثر داشته است.

 

منتشر شده در :2015/11/28 - 11:11|شناسه خبر: 19113 709 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه