امروز :شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۳:۲۹:۱۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

یادواره شهدای دهستان سادات‌مشهدی کهگیلویه برگزار شد

به مناسبت اربعین حسینی یادواره شهدا دهستان سادات‌مشهدی کهگیلویه برگزار شد.

راه ملت،ظهر امروز به مناسبت اربعین حسینی با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین و خانواده شهدا مراسم یادواره شهدا دهستان سادات‌مشهدی شهرستان کهگیلویه برگزار شد.

دهستانی با ۹ شهید

سردار سید شکرالله واهبی‌زاده در حاشیه این مراسم با تسلیت ایام اربعین حسینی اظهار داشت: اجتماع عظیم اربعین هر سال با شکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار می‌شود و این موضوع نشان از دلدادگی مسلمانان به خاندان اهل بیت عصمت و طهارت به ویژه امام حسین (ع) دارد.

این فرمانده هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد: راهپیمایی میلیونی مردم در روز اربعین حاوی پیام‌های زیادی برای دشمنان اسلام است و نکات و مسائل مختلفی را به آنان یادآوری می‌کند.

وی افزود: هرچه داریم به برکت خون شهدا است و امنیت امروزه و صلابت جهانی ایران اسلامی به عنوان قدرت برتر منطقه به برکت پایمردی شهدا و ایثارگران است.

واهبی‌زاده تاکید کرد: پیام شهدای عزیز به آحاد مردم این بود که همواره حافظ این مرزو بوم باشیم.

فرمانده مدافع حرم خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی تمام دستاوردهای ارزشمند خویش را در عرصه‌های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در پرتو مجاهدت شهدای عالیقدر، جانبازان سرافراز، آزادگان صبور و ایثارگران افتخارآفرین به دست آورده است و اگر ایران اسلامی را با فرهنگ ایثار و شهادت و مجاهدت و ایستادگی و مقاومت می‌شناسند در پرتو انوار پرفروغ و درخشان این ستاره‌های پرفروغ آسمان ایران است.

وی اذعان داشت: گروهک تروریستی داعش توان و ظرفیت تهدید کردن مرزهای ایران را ندارد و ما این گروهک را تهدیدی برای خود تلقی نمی‌کنیم.

واهبی‌‌زاده با بیان اینکه داعش به این نتیجه رسیده که نمی‌تواند در داخل کشور کاری کند و این نشانه اقتدار دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی و حضور با اقتدار سپاه است٬ افزود: توان نیروهای امنیتی٬ نظامی و انتظامی ایران در حدی است که می‌تواند هر حرکتی را از طرف این گروهک پیش از آغاز خنثی کند و داعش کاملا از این موضوع باخبر است.

این فرمانده هشت سال دفاع مقدس با بیان اینکه ایران اسلامی هر اقدامی که داعش انجام دهد را با قدرت جواب می‌دهد٬ یادآور شد: ارتش و سپاه همواره به پشتوانه مردم و بسیج مردمی معتقد هستند و این موضوع همیشه به عنوان یک نیاز است و یکی از عواملی که این گروه تروریستی را خطرناک نمی‌دانیم همین وحدت بین مردم است که جانانه آماده مقابله با این گروه هستند.

 

منتشر شده در :2015/12/02 - 05:12|شناسه خبر: 19332 732 بازدید
گزارش خطا:
برچسب ها:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه