امروز :سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۶:۳۰:۵۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

فرماندار بویراحمد

عقب‌ماندگی کمیته‌‎های انتخاباتی باید جبران شود

فرماندار بویراحمد بر لزوم آمادگی تمام دستگاه‌ها و نهادها برای برگزاری انتخابات پرشور و سالم تاکید کرد.

راه ملت: فرماندار بویراحمد ظهر امروز در جلسه ستاد انتخابات شهرستان بویراحمد با اشاره به در پیش بودن دو انتخابات بزرگ و مهم در عرصه ملی اظهار کرد: دیدگاه حضرت امام خمینی (ره) نسبت به انتخابات به گونه‌ای بود که تمامی مدیران و مسئولان باید آن را سرلوحه کار امور قرار دهند آنجا که فرمودند «انتخابات از حقوق اولیه هر ملتى است که باید سرنوشت و تعیین شکل و نوع حکومت‏ خود را در دست داشته باشد».

محمدکاظم نظری با تاکید بر اینکه تمامی مدیران و مسئولان طبق قانون انتخابات موظف به همکاری و تعامل سازنده با مجریان انتخابات هستند، گفت: با توجه به اینکه فرصتی تا آغاز نام‌نویسی نامزدهای انتخاباتی نداریم روسای کمیته‌ها باید کمبودها و نواقصات را شناسایی و هرچه سریع‌تر اقدام شود.

وی با بیان اینکه برخی کمیته‌‎ها تکمیل نیستند و باید تا فردا تمامی کمیته‌ها تشکیل و عقب‌ماندگی چند روز اخیر جبران شود، گفت: با توجه به اینکه از ۲۴ آذرماه زمان نام‌نویسی و ثبت‌نام نامزدهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری است باید از چند روز باقی مانده استفاده کرد و با آمادگی کامل استارت انتخابات را بزنیم.

فرماندار بویراحمد ضمن تاکید مجدد مبنی بر تشکیل هرچه سریع‌تر کمیته‌های ستاد انتخاباتی شهرستان اذعان کرد: حراست فرمانداری پیگیر تکمیل اعضای کمیته‌ها باشد و دستگاه‌هایی که تاکنون همکاری نداشته‌اند اعلام شود تا از طریق استاندار و یا مدیران کل آن دستگاه علت عدم همکاری پیگیری شود.

نظری با اشاره به ضرورت برگزاری انتخابات باشکوه بر لزوم همکاری و هم‌افزایی بین دستگاهی تاکید کرد و گفت: مدیران شهرستانی باید در راستای انتخابات باشکوه همکاری و تعامل بیشتری با ستاد انتخابات شهرستان داشته باشند و امکانات و نیروهای خود را بسیج کنند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان بویراحمد در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان ضرورت انتخابات پرشور بر اصل بی‌طرفی مجریان انتخاباتی تاکید کرد و گفت: همه مسئولان باید با اتخاذ تدابیر لازم ضمن رعایت نهایت بی‌طرفی و عدم طرفداری از یک کاندیدای خاص، بستر مناسب را برای حضور گسترده مردم مهیا کنند.

وی ادامه داد: مردم همیشه در صحنه شهرستان بویراحمد قطعا امسال حضوری پرشوری در انتخابات خواهند داشت چرا که جامعه ما برای شرکت در سرنوشت خود به بلوغ فکری لازم رسیده و شرکت در انتخابات و برگزیدن نمایندگانی آگاه و متدین را یک وظیفه دینی و انسانی برای خود می‌داند.

منبع: فارس

 

منتشر شده در :2015/12/11 - 05:12|شناسه خبر: 19854 796 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه