امروز :پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۹:۳۶:۱۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

بیانیه جمعی از دانشجویان دانشگاه های کهگیلویه و بویراحمد:

علت سکوت مراجع امنیتی در مقابل چماق داران چیست؟

جمعی از دانشجویان دانشگاه های کهگیلویه و بویراحمد در اعتراض به سکوت مسئولان امنیتی استان در قبال ضرب و شتم سومین دانشجوی منتقد آذر منصوری بیانیه ای صادر کردند.

به گزارش راه ملت از یاسوج،جمعی از دانشجویان دانشگاه های  کهگیلویه و بویراحمد در انتقاد به سکوت مسئولان امنیتی استان نسبت به ضرب و شتم سومین دانشجوی منتقد، بیانیه ای صادر کردند.
متن بیانیه به این شرح است:

” وَإِذَا قِیلَ لَهُمْ لاَ تُفْسِدُواْ فِی الأَرْضِ قَالُواْ إِنَّمَا نَحْنُ مُصْلِحُونَ
و چون به آنان گفته شود: «در زمین فساد مکنید»، می‌گویند: «ما خود اصلاحگریم»
مسئولین محترم امنیتی و قضایی استان
این روزها متاسفانه ساحت دانشگاه و دانشجو دوباره لکه دار شد و عده ای که بارها شعار “زنده باد مخالف من ” را سر داده اند دانشجوی دیگری را که جرمش تنها اعتراض به حضور فتنه گران در دانشگاه بود، شبانه در یکی از خیابان های شهر یاسوج مورد ضرب و شتم قرار دادند. این در حالیست که پیش از این نیز دانشجویان دیگر را به باد تهدید گرفتند و یکی از آنها را نیزمجروح کردند.
هر آنچه که امروز در فضای امنیتی استان مشاهده میشود نشان ضعف عملکردی و خوش خیال سنجی مدیرانی است که شعار دفاع از عدالت و تامین امنیت می دهند. ادغام نگاه های جناحی و امنیتی راه را برای گروهی غوغا سالار فراهم ساخت تا هر آنچه که به کامشان تلخ می آید را با فلسفه چماق خواهانه شان به حاشیه برانند و درصدد حذف افراد مخالفشان برآیند.
مجروح ساختن دو تن از دانشجویان و تهدید به اسید پاشی یکی از دختران معترض توسط نقاب دارانی که به فراخور زمان نقابشان رنگ و بوی متفاوت میگیرد ، چگونه سکوت مراجع امنیتی را در پی داشته است حال آنکه ماهیت این افراد برایشان محرز است؟!
لشکرکشی های خیابانی و اجیر کردن گروهی چماق به دست برای ایجاد رعب و وحشت و مضروب کردن دانشجویان توسط این گروه طلب کار از نظام ، چکونه حتی طرح سوالی را برای بانیان امنیت در استان به وجود نیاورده است که هدف این گروه چیست و به دنبال چه هستند؟ چرا و چگونه به این راحتی میتوانند در خیابان دانشجویان را مورد ضرب و شتم قرار دهند؟
آیا غیر از این است که امنیت جان و مال و ناموس مردم را به باد سخره گرفته اند و به ریش جماعت امنیتی استان می خندند؟
مگر نبود که امام شیعیان در نکوهش در آوردن خلخال از پای زن یهودی فرمودند: اگر مسلمانی این خبر را بشنود و دق کند و بمیرد بر او حرجی نیست.چگونه دختر دانشجوی همشهری ما را به ضرب و شتم علنی تهدید می کنند و شما کماکان سکوت کرده اید؟ حاشا به مدیریتتان و حاشا به نگاه سلیقیتان به این موضوع امنیتی .
آیا از خود پرسیده اید اگر بر اثر سوء مدیریتتان این اختلافات دانشگاهی به درگیری های طایفه ای و قبیله ای بینجامد چه جوابی خواهید داشت؟
بدون شک شناسایی عوامل حادثه برای شما سخت نخواهد بود .کافیست از مجریان و دعوت کنندگان آذر منصوری بازخواست کنید چرا که اذهان جامعه دانشجویی آنها را مسبب این حادثه میدانند.
لازم به ذکر است من بعد مسئولیت هرگونه اتفاق مشابه متوجه مسئولین امنیتی و قضایی استان می باشد و نگارندگان این مرقومه منتظر پاسخ سریع و صریح و اقدام محسوس مسئولان نسبت به اقدامات اخیر هستند چرا که ما دانشجویان از سر وظیفه و نه از سر حب و بغض تذکرات لازم را به شما داده ایم.
باشد که در پیشگاه الهی و افکار جامعه دانشگاهی پاسخگو باشید.
و من الله التوفیق

جمعی از دانشجویان دانشگاه های سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد
اسامی محفوظ

 

منتشر شده در :2015/12/17 - 11:12|شناسه خبر: 20108 617 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه