امروز :شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۴:۵۹:۴۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

غلامرضا تاجگردون در نشست خبری با خبرنگاران

خوشحالم که اصولگرایان من را قبول دارند و حامی من هستند/ به مردم بخصوص جوانان توصیه می کنم که وارد حاشیه نشوند/ مردم به عملکرد و شایستگی ها رای خواهند داد

من هم نماینده گچساران و باشت هستم و هم نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد و هم نماینده مردم ایران هستم.

در عرصه نمایندگی نمی توانند ایراد بگیرند و برخی بدلیل کم کاری و ضعف خود سعی می کنند با تخریب و حمله به من این کم کاری را جبران کنند.

اینکه من به وظیفه ام عمل می کنم و در تلاش هستم نباید دلیلی برای خصومت بوجود آید.
من وظیفه خودم را انجام می دهم و در سه سطح ملی،استانی و شهرستانی به وظایف نمایندگی خود عمل می کنم.

راه ملت: به نقل از فانوس زاگرس، با همت انجمن خبرنگاران گچساران،صبح امروز نشست خبری دکتر تاجگردون در محل فرمانداری گچساران برگزار شد.
مشروح این نشست خبری را در ذیل به تفکیک سؤالهای پرسیده شده توسط خبرنگاران می خوانیم.
××اقای تاجگردون،چه پیامی برای رقبای انتخاباتی خود دارید؟
انتخابات یکی از موضوعات مهم در نظام جمهوری اسلامی است و تقریبا هر دو سال یک انتخابات را داریم.امروز که روز آغاز نام نویسی از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی است آغاز رقابتی است که امیدوارم در کنار آن یک فضای سالم را در شهرستان باشت و گچساران شاهد باشیم  و فکر می کنم که با توجه به شعور بالای مردم و کاندیداها شاهد یک انتخابات و حضور پرشوری باشیم.
×××با توجه به انتخابات آیا بودجه سال ۹۵ تا قبل از انتخابات بسته می شود؟با توجه به لغو تحریم ها شرایط خوب اقتصادی به کشور بر میگردد؟

انتظار داریم که دولت بودجه را تا ۱۵ آذر تقدیم مجلس کند اما با همزمانی لایحه ششم و بودجه که خواست دولت بود که همزمان تحویل مجلس شود این تاخیر بوجود آمد که فکر نکنم تا قبل از انتخابات مجلس بودجه به انجام برسد.تلاش می کنیم تا پایان سال پرونده بودجه در مجلس بسته شود.
فضای اقتصادی کشور به لطف تدبیر رهبر معظم انقلاب و تلاش دولت و مجلس وهمچنین تصویب برجام که حدود سه ماه دیگر فرمان رفع تحریم های بین المللی داده می شود شاهد افزایش فعالیتهای اقتصادی و سرمایه گذاری خواهیم بود.

××جبهه مخالف شما بارها دست به تخریب شما زده اند و می گویند شما خود را سربازولایت و انقلاب معرفی می کنید اما هیچگاه موضع خود را در قبال فتنه مشخص نکرده اید.
نظام مقدس جمهوری اسلامی یک شالکه تعریف شده دارد و اینقدر تجربه دارد جلوی فعالیت کسانی که نظام را قبول نداشته باشند ،بگیرد.

فصل الخطاب ما همیشه رهبر معظم انقلاب بوده است و اینکه در فضای قبل از انتخابات این گونه دست به تهمت می زنند صحیح نیست.عملکر بنده چه از نظر سوابق اجرائی و چه از نظر رفتاری و عملکردی نشان داده است که فصل الخطاب من همیشه رهبری عزیز بوده است.

××آقای تاجگردون،چه پیامی برای مردم گچساران دارید؟

از مردم گچساران و باشت تشکر می کنم که چهار سال گذشته بنده را برای خدمت به این دیار انتخاب کردند.

همواره تلاش کردم شرمنده مردمی که به من رای  دادند ،نشوم.مشکل اصلی مردم در کنار مشکلات زیربنایی و عمرانی و آموزشی مشکل اشتغال است که در بخش های عمرانی و آموزشی گامهای خوبی برداشته شد و در بخش اشتغال هم این نوید را به مردم می دهم که با باز شدن فضای سرمایه گذاری در کشور در حوزه گچساران و باشت قدمهای خوبی برداشته شود و درصد قابل توجهی از مشکلات مردم حل شوند.

××۱۸۵ روز تا پایان مجلس نهم باقی مانده است،تا پایان این زمان آیا همچنان به فعالیت خود با قدرت ادامه می دهید؟

بنده تا ۱۳۹۵/۳/۷ نماینده مردم هستم و قطعا با قدرت پیگیر امور و مطالبات مردم هستم.
تنها نگرانی من این است که برخی مدیران به بهانه انتخابات در وظایف خود کم کاری کنند.
از روز اول نمایندگی بنده، مسئول آمده و رفته و بعد از این همه تا پایان مجلس نهم مسئولان ارشد کشوری به این حوزه خواهند آمد و توصیه می کنم این آمدن و رفتن مسئولان را با بحث انتخابات قاطی نکنند.
××چه قدر احتمال می دهید که توسط شورای نگهبان رد صلاحیت شوید؟
احتمال نمی دهم که رد صلاحیت شوم.
××چه توصیه ای به حامیان خود دارید که دامن به تنش های انتخاباتی در جهت ایجاد یک انتخابات سالم نزنند؟

این سؤال شما را قبول ندارم و تنشی وجود ندارد و فضای فعلی خوب است و رقابت همیشه بوده است و نباید از حضورمردم ترسید و باید با ایجاد یک فضای سالم به حضور و مشارکت گسترده مردم قدم برداشت.
متاسفانه فضای مجازی انباشته شده است از تهمت و تخریب است ، به مردم بخصوص جوانان توصیه می کنم که وارد حاشیه نشوند.شور و نشاط برای ایجاد انتخابات واجب است.
توصیه میکنم اخلاق سیاسی رعایت شود و عده ای فضا را متشنج نکنند.

××آیا شما به نام جریان اصلاحات در این دور از انتخابات شرکت میکنید؟چرا عده ای می گویند شما در تهران به اسم اصولگرا و در یاسوج به اسم اعتدال و در گچساران اصلاح طلب معرفی می کنند؟
برعکس سؤال شما در تهران روزنامه ها من را یک اصلاح طلب معرفی می دانند و در فضای عملی و اجرائی من را به عنوان چهره معتدل می دانند و در گچساران می گویند من اصولگرایم.

خوشحالم که رفتار و شیوه من به گونه ای شده است که تندرو و افراط نیست و اصولگرایان برای پیشرفت شهرستان و نظام من را قبول دارند و حامی من هستند.

 

××عملکرد مدیران کل را چطور می بینید و کدام یک عملکرد خوب و کدامیک عملکرد ضعیف دارد؟

باید به مدیران فرصت خدمت داد و صحیح نیست که مدیری اگر با من هم خوانی نداشته باشد را برکنار کرد.خوشبختانه در حال حاضر مدیران در یک فضای آرام مشغول به کار هستند و باید به آنها فرصت داد و اینکه بگویم کدام یک خوب کار کرده و کدام یک ضعیف اخلاقی نیست.

××قبلا وعده داده بودید گفته بودید که در روز ثبت نام همه چیز را در مورد آقای فولادی می گویم.لطفا ناگفته ها را بگویید؟

بنده هیچگاه چنین صحبتی نکرده ام و بنده هیچ نکته منفی در مورد آقای فولادی نمی دانم که بخواهم بگویم.آقای فولادی از مدیران زحمت کش صنعت نفت می باشدکه ۳۰ سال به کشور و بخش نفت خدمت کرده است و در دوره نهم انتخابات هم در صحنه حضور داشتند که رای لازم را برای حضور در مجلس نیاوردند.
من تنها گفتم که روز ۸ اسفند همه چیز مشخص می شود و این مردم هستند که به عملکرد و شایستگی های بنده و آقای فولادی رای خواهند داد و انتخاب خواهند کرد.
××شواهد حاکی از آن است که یک عزم و اراده ای در سطح استان بین برخی چهره های سیاسی و مسولین بوجود آمده است که شما در مجلس بعدی نباشید و فتیله تخریب شما روز به روز بالاتر کشیده میشود.به نظر شما دلیل چیست؟

من هم نماینده گچساران و باشت هستم و هم نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد و هم نماینده مردم ایران هستم.

در عرصه نمایندگی نمی توانند ایراد بگیرند و برخی بدلیل کم کاری و ضعف خود  سعی می کنند با تخریب و حمله به من این کم کاری را جبران کنند.

اینکه من به وظیفه ام عمل می کنم و در تلاش هستم نباید دلیلی برای خصومت بوجود آید.
من وظیفه خودم را انجام می دهم و در سه سطح ملی،استانی و شهرستانی به وظایف نمایندگی خود عمل می کنم.
××برخی بر این باورند که باتوجه به موقعیت ممتاز شما در مجلس و رابطه شما با دولت آن طور که باید کار نشده است. و همچنان چهره محرومیت در شهرستان حاکم است؟
نباید این انتظار را داشه باشیم که همه مشکلات بزرگ در یک دوره چهار ساله نمایندگی حل شوند.

ارتباط من ربطی به این دولت و دولت قبل ندارد و اتفاقا اکثر پروژه هایی که دنبال و اجرا کردم در دولت آقای احمدی نژاد بود و همکاری خوبی هم با بنده داشتند. این دولت هم کمک خاص خودش را خواهد کرد اما یک فرد قادر نخواهد بود همه مشکلات را حل کند و یاری همه مسئولان را می طلبد.
در روز اول نمایندگی من اعتبارات شهرداری دوگنبدان حدود ۱ میلیارد تومان بوداما الان حدود ۱۷ میلیارد تومان است.چرا قبلا این اعتبارات حاصل نمیشد؟

کشوری که در تحریم است و سیستم پولی و بانکی آن فعال نیست نمی تواند سرمایه گذاری را رونق دهد.با باز شدن فضای سرمایه گذاری تلاش خواهم کرد سرمایه گذاران خارجی و داخلی مشارکت کنند و در این حوزه فعالیت کنند.

اجازه ندادم که پتروشیمی بخوابد و دو واحد پتروشیمی که یکی مجوزگرفته است و دیگری در حال اخذ مجوز است و همچنین یک یا دوواحد اتیلن راه اندازی خواهد شد.

 

1450520283511 1450520284772 1450520288138 1450520287372 1450520284131 1450520286741  1450520281563

 

منتشر شده در :2015/12/19 - 03:12|شناسه خبر: 20205 833 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه