امروز :یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۲:۴۰:۴۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

عدل هاشمی

آمده ام که بمانم/ دامن زدن به شایعات خلاف اخلاق است

راه ملت: در چهارمین روز نام‌نویسی از نامزدهای انتخاباتی حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده فرمانداری این شهرستان مهمان برخی از کاندیداهای احتمالی بود. صبح امروز و در چهارمین روز نام‌نویسی از نامزدهای انتخاباتی کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده، «عدل هاشمی» بعد از ادای احترام به مقام شامخ شهدا وارد فرمانداری کهگیلویه و نامزد […]

راه ملت: در چهارمین روز نام‌نویسی از نامزدهای انتخاباتی حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده فرمانداری این شهرستان مهمان برخی از کاندیداهای احتمالی بود.

صبح امروز و در چهارمین روز نام‌نویسی از نامزدهای انتخاباتی کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده، «عدل هاشمی» بعد از ادای احترام به مقام شامخ شهدا وارد فرمانداری کهگیلویه و نامزد انتخابات دهم مجلس شد.

 

هاشمی مدیر قرارگاه خاتم‌الانبیاء، معاون اجرایی شرکت نفت و گاز پرشیا و قائم مقام بنیاد توسعه و عمران موقوفات کشور را در کارنامه مدیریتی خود دارد.
هاشمی در گفت‌‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس وظیفه دینی و دعوت عامه مردم، نخبه‌های علمی، سیاسی و فرهنگی در انتخابات حضور پیدا کردم.

وی با بیان اینکه با برنامه‌ریزی درصدد تحول اقتصادی هستم، بیان کرد: امیدوارم با وحدت و همکاری معضل بیکاری را برطرف کنیم.

سردار هاشمی از جناح‌ها خواست به مسائل قومی و عشیره‌ای و سیاسی نپردازند.

این کاندیدای احتمالی انتخاب کهگیلویه در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه اگر آقای «موحد» کاندیدای انتخابات این حوزه شود آیا ائتلاف و یا به نفع وی کناره‌گیری خواهید کرد؟ اظهار داشت: با توکل به خداوند متعال به عرصه آمدم و تا آخر می‌مانم.

هاشمی به موضوع رد صلاحیت احتمالی‌اش پاسخ داد و افزود: در کشورمان قانون اساسی داریم و شورای نگهبان ناظر بر امور انتخابات است و ما همه زیر چتر ولایت و مطیع رهبری هستیم و قانون هر تصمیمی بگیرد برای ما حجت است. این کاندیدای اصولگرا دامن زدن به چنین مسائلی را خلاف اخلاق دانست.

 

منتشر شده در :2015/12/22 - 02:12|شناسه خبر: 20465 769 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه