امروز :پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۴:۰۲:۵۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

صاحب امتیاز پایگاه خبری “جما نیوز” برای شرکت در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ نام نویسی کرد

آخرین نفر ثبت نام کننده در فرمانداری کهگیلویه نیز آقای ادریش کشاورز صاحب امتیاز پایگاه خبری جما نیوز از رسانه های اصلاح طلب شهرستان بود که با پرکردن فرم ثبت نام به کورس انتخابات کهگیلویه بزرگ وارد شد

راه ملت: پنجمین روز نام نویسی از نامزدهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی پایان پذیرفت.

در حوزه کهگیلویه بزرگ امروز ۵ نفر با مراجعه به فرمانداری کهگیلویه بصورت رسمی نام خود را وارد لیست نامزدهای انتخاباتی این حوزه پر نامزد کردند تا کهگیلویه بزرگ مانند ادوار گذشته پر تعداد ترین حوزه انتخابیه استان از لحاظ نامزد انتخاباتی باشد.

آقای علی دردانه اولین نامزد انتخاباتی امروز در حوزه کهگیلویه بزرگ بود ایشان دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته حقوق و از پرسنل اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان و اصلاح طلب می باشد.

آقایان سید علی جمال‌نژاد ۳۳ ساله و دارای مدرک کارشناسی ارشد ادبیات، علی‌محمد شفاعت‌نیا ۳۲ ساله با مدرک کارشناسی ارشد مدیریت و کریم قاسمی ۳۴ ساله دارای دکترای علوم سیاسی نیز با حضور در فرمانداری کهگیلویه نام خود را برای شرکت در انتخابات پیش رو به لیست نامزد های انتخاباتی اضاف کردند.

آخرین نفر ثبت نام کننده در فرمانداری کهگیلویه نیز آقای ادریش کشاورز صاحب امتیاز پایگاه خبری جما نیوز از رسانه های اصلاح طلب شهرستان بود که با پرکردن فرم ثبت نام به کورس انتخابات کهگیلویه بزرگ وارد شد.

ادریس کشاورز دارای مدرک کارشناسی ارشد ادبیات و از فرهنگیان شهرشتان می باشد که چندین سال نیز سابقه فعالیت رسانه ای در کارنامه خود دارد.

قابل ذکر است تا پایان روز پنجم نام نویسی از نامزد های انتخاباتی ۲۵ نفر در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ نام نویسی کرده اند.

اطلاعات و آمار کامل نامزد های انتخاباتی استان کهگیلویه وبویراحمد را در این لینک بخوانید

 

منتشر شده در :2015/12/23 - 06:12|شناسه خبر: 20588 1253 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه