امروز :چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۳:۲۵:۲۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

اختصاصی راه ملت

“محمد موحد” فردا ثبت نام می کند

اخبار رسیده به راه ملت از منابع خبری بسیار معتبر و نزدیک به حجت الاسلام حاج محمد موحد تایید کرده اند که حجت الاسلام موحد فردا در استان کهگیلویه وبویراحمد ثبت نام خواهند کرد

راه ملت: حجت الاسلام حاج سید محمد موحد به عنوان یکی از تاثیر گذارترین گزینه های ادوار گذشته مجلس شوای اسلامی در کهگیلویه شناخته می شود که توانست با ۱۶ سال نمایندگی در این حوزه کوله باری از تجربه و سیاست را به دوش کشد.

با این حال فردا آخرین مهلت ثبت نام در مجلس شورای اسلامی می باشد و قطعا کسانی که تا بحال ثبت نام نکرده اند فردا حضور خواهند یافت، که قطعا حجت الاسلام موحد یکی از این گزینه ها می باشد.

اخبار رسیده به راه ملت از منابع خبری بسیار معتبر و نزدیک به حجت الاسلام حاج محمد موحد تایید کرده اند که حجت الاسلام موحد فردا در استان کهگیلویه وبویراحمد ثبت نام خواهند کرد.

این منابع خبری ضمن تایید صددرصدی ثبت نام حجت الاسلام موحد افزوده اند البته هنوز ابهاماتی در مورد حوزه ای که حجت الاسلام موحد قصد نامزدی در آن را دارند وجود دارد، اما بدون شک حجت الاسلام موحد فردا در حوزه کهگیلویه بزرگ و یا حوزه بویراحمد و دنا ثبت نام خواهد کرد.

حجت الاسلام موحد یکی از گزینه های تاثیر گذار در انتخابات آینده خواهد بود که قطعا این خبر از هم اکنون خوشحالی عظیمی در میان طرفداران ایشان ایجاد خواهد کرد.

راه ملت حضور مرد تاثیر گذار انتخابات کهگیلویه بزرگ را به تمام طرفداران ایشان پیشاپیش تبریک می گوید.

منتشر شده در :2015/12/24 - 11:12|شناسه خبر: 20796 1853 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه