امروز :شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۱:۰۲:۳۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

پیمانکارانی که حاضر به پرداخت پول ۷۰۰ تُن قیر دولت نیستند

در نشست شورای برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد موضوعات مختلفی مطرح شد از جمله بدهی پیمانکارانی که ۷۰۰ تُن قیر از دولت گرفته‌اند و پول آن را پرداخت نکرده‌اند.

راه ملت،عصر امروز ششمین نشست شورای برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان مرتبط با این شورا و به ریاست سید موسی خادمی استاندار برگزار شد.

در این نشست یکی از محورهای اصلی شورای برنامه‌ریزی به مطالبات بسیار زیاد پیمانکاران و بخش خصوصی از دولت در این استان برمی‌گشت که مقرر شد دستگاه‌هایی که پیمانکاران از آن‌ها مطالباتی دارند این مطالبات احصا شده و رقم اصلی آن اعلام شود.

سید حسین کاظمی مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در این نشست اظهار کرد: علاوه بر این که پیمانکاران مطالباتی از دستگاه‌ها دارند باید به مطالباتی که دستگاه‌ها نیز از پیمانکاران دارند اشاره کرد.

این مسئول گفت: در زمینه مطالبات دستگاه‌ها از پیمانکاران تاکنون پی‌گیری لازم صورت نگرفته برای مثال باید به موضوع قیر و بدهی پیمانکاران بابت خرید آن از راه و شهرسازی اشاره کرد.

مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: اکنون پروژه‌ای داریم که که پیمانکار پیش پرداخت خود را از پروژه در استان دریافت کرده اما خبری از خود پروژه‌ها نیست.

کاظمی گفت: از استاندار و مسئولان مرتبط درخواست می‌شود که کمیته‌ای برای پی‌گیری مطالبات دستگاه‌های دولتی از پیمانکاران تشکیل شود زیرا مبلغ مطالبات از پیمانکاران در استان زیاد است.

وی گفت: برای مثال افرادی به نام پیمانکار بدون این که تکه‌ای کاغذ به عنوان رسید تحویل بدهند چیزی حدود ۷۰۰ تن قیر دریافت کرده‌اند که این موضوعات باید پی‌گیری شود.

 

منتشر شده در :2015/12/28 - 08:12|شناسه خبر: 21138 649 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه