امروز :شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۰:۴۵:۰۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

بیانیه بسیج دانشجویی استان بمناسبت ۹ دی

راه ملت:شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص ۹ دی بیانیه‌ای صادر کرد. متن این بیانیه به شرح زیر است؛ «پیامبر اکرم(ص): از فتنه‌های آخرالزّمان کراهت نداشته باشید که منافقان را نابود می‌کنند» (کنز العمّال، ج ۱۱، ص ۱۸۹٫) خالی انگاشتن کوچه های تاریخ از تفکر عاشورایی تنها میدان تاخت […]

راه ملت:شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص ۹ دی بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است؛

«پیامبر اکرم(ص): از فتنه‌های آخرالزّمان کراهت نداشته باشید که منافقان را نابود می‌کنند» (کنز العمّال، ج ۱۱، ص ۱۸۹٫)
خالی انگاشتن کوچه های تاریخ از تفکر عاشورایی تنها میدان تاخت و تازی را در وهم و خیال دنیا طلبان و یزید مسلکان که چشم بر سراب تفاخر نفسانیت و حیوانیت خویش بسته اند فراهم می کند. ۹ دی ماه نشات گرفته از تصفیه خانه مکتب اسلام یعنی حماسه عاشورا میباشد که بدون شک به فرموده امام خامنه‌ای دست خداوند متعال و روح حسین ابن علی را در روز ۹ دی ۸۸ دیده ایم. ۹ دی ماه را میتوان گامی در جهت تصویرسازی دقیق تر از انقلابی دانست که برخواسته از بصیرت ، دشمن شناسی وقت شناسی و حضور در عرصه مجاهدانه بوده است. نقش اصلی این صحنه را جوانان نسل سوم انقلاب ایفا کرده اند هما هایی که هرچند روزهای انقلاب را به چشم ندیده اند ولی به پهنای وجود درک کرده اند. جوانانی که بار دیگر یاد دلدادگی خود به خمینی زمان را زنده کرده اند و حضورشان از حضور حداکثری سال های ۵۷ حکایت میکنند.
صف آرایی دشمنان قسم خورده انقلاب از یک سو و چراغ سبز دایه داران آزادی از سوی دیگر زمینه را برای نفوذ باج خواهان از انقلاب فراهم ساخت. همان هایی که تا دیروز لفظ امام را از زبانشانشان نمی انداختند اینبار بدون واهمه به مقابله علنی با آرمان های آن پیر فرزانه برخواستند و در صدد آن بودند تا خود را با القابی مانند یار امام، نخست وزیر امام و نماینده امام به عموم مردم بشناسانند حال آنکه در پس این عناوین تنها لفظ امام بود که به آنها اعتبار میبخشید وغافل از آن بودند که مردم فهیم و با بصیرت ایران ماهیت این افراد را بهتر از هر زمان دیگر درک کرده بودند.آنها که با اشاره دشمن و با تشویق و لبخند دشمن می خواستند با نظام جمهوری اسلامی ایران و قانون اساسی و با این حرکت عظیم مردمی در خرداد ۸۸ مواجهه شوند سرشان را به سنگ زدند و به فرموده امام خامنه ای کار بیهوده ای را به پیش ببرند.
خطابه مردم در ۹ دی ۸۸ به همه آنهایی که بی بصیرتی به خرج دادند ، امروز نیز در گوش های به ظاهر شنوایشان ادامه دارد و از آنها می خواهند تا با موضع گیری های بی جا و اظهار نظرهای کوته بینانه خود زمینه را برای فتنه ای دیگر و تکمیل پروژه پازل گونه نفوذ دشمنان فراهم نکنند.
مردم فهیم و با بصیرت ایران خوب می دانند که ریشه های فتنه ۸۸ را نه در اقدامات ۸ ماهه فتنه گران بلکه در نوع نگاه و شیوه تفکر این گروه باید جستجو کرد.تضعیف جایگاه رهبری و شورای نگهبان به عنوان ستون های اصلی انقلاب اسلامی نه تنها در سال ۸۸ بلکه سابقا نیز در دستور کار این جماعت نیز بوده است.مردم ایران از این واقعیت آگاهند که طرح کنندگان شورای رهبری و نظارت استطلاعی شورای نگهبان به دنبال چه هدفی هستند و از پس تفکرات سکولاریزه شده آنها چه بروندادی حاصل خواهد شد.
آنهایی که امروزبه بهانه تایید صلاحیتشان شعار ملاک حال فعلی افراد است را سر می دهند حتما بر این باور هستند که ملاک حال فعلی افرادیست که از کرده خود پشیمان هستند و راه خود را از دشمنان این نظام جدا کرده اند.
مردم ایران در ۹ دی ماه ۸۸ به حقانیت راهی که برگزیده اند مهر تایید زدند و ضمن هشدار به همه آنهایی که سینه چاکی امام (ره) را به دوش میکشند فریاد زدند مادامی که راه و عملکردتان راه و منش امام گونه باشد در آغوش ملت جای دارند.
از این رو ما دانشجویان دانشگاه های استان ضمن گرامی داشت یوم ا… ۹ دی به تمامی مسئولین استان متذکر میشویم که مبادا به اسم آزادی بیان ، راه را برای نفوذ دوباره فتنه گران هموار کرده و در بازسازی چهرههای رسوا شده آنها کمک حالشان باشند.
بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن پاسداشت حماسه آفرینی های پی در پی مردم همیشه در صحنه و با بصیرت استان از قاطبه اقشار ملت جهت حضور حداکثری در گرامی داشت حماسه ۹ دی دعوت به عمل می آورد.
باشد که امید در دل مستضعفان عالم روشن و دشمنان قسم خورده نظام اسلامی ناامید گردند.
و من الله التوفیق
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد

منتشر شده در :2015/12/29 - 12:12|شناسه خبر: 21145 644 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه