امروز :یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۶:۲۴:۵۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

اصلاح طلبان کهگیلویه به توافق نرسیدند! / گزینه نهایی از تهران می آید

باید دید با وجود ۳۳ نامزد اصلاح طلب حاضر در صحنه انتخابات حوزه کهگیلویه و تصمیم شورای هماهنگی مبنی بر معرفی گزینه ائتلافی از خارج از استان چه واکنشی را از سوی نامزدهای اصلاح طلب و بدنه اصلاح طلبی این حوزه به همراه خواهد داشت و آیا حامیان جریان اصلاحات احترامی برای نظر شورای سیاست گزاری استان قائل می باشند؟ مساله ای که در روزهای آینده قطعا روشن تر خواهد شد

راه ملت، به نقل از دهدشت وب: طرح تشکیل مجمع عمومی اصلاح طلبان  کهگیلویه بزرگ به منظور معرفی گزینه ائتلافی اصلاح طلبان با شکست رو به رو شده و شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان استان از ستاد مرکزی درخواست معرفی نامزدنهایی از استان تهران و انتقال ثبت نام ایشان جهت حضور در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ را داشته است.

به گزارش دهدشت وب پس از آنکه شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان، علی پرواز متولد و ساکن گچساران و دبیر مجمع نیروهای خط امام استان را مسئول تشکیل مجمع عمومی اصلاح طلبان کهگیلویه کرد پیش بینی میشد با توجه به شناخت کم وی از چالش های بین دو نیم طیف اصلاح طلبی حوزه کهگیلویه بزرگ نتواند شکاف بزرگ بین آنان را به همگرایی مبدل سازد.

بر پایه این گزارش مسئول برگزاری مجمع عمومی اصلاح طلبان کهگیلویه بزرگ ماموریت داشت تا از دانشجویان، معلمان، بازاریان، هنرمندان،کارمندان و … که دارای سابقه اصلاح طلبی  بوده اند  دعوت به عمل بیاورد  و در هر شهرستان ۵ تا ۷ نفر را انتخاب و تجمیع این افراد این مجمع  را تشکیل می داد و در نهایت اعضای این مجمع با هماهنگی شورای سیاست گذاری استان ،یکپارچه سازی و ائتلاف اصلاح طلبان حوزه کهگیلویه بزرگ را در دستور کار داشتند.

یافته های دهدشت وب حاکی از آن است طرح تشکیل چنین مجمعی در کهگیلویه بزرگ از ابتدا به دلیل اختلافات گسترده طیف های اصلاح طلبی در دعوت از اعضا و وابستگی سیاسی آنان با شکست رو به رو شده و مسئول برگزاری این مجمع این مساله را به شورای سیاست گذاری استان انتقال داده است و این شورا نیز گزینه ای جز درخواست از مرکز جهت معرفی یک گزینه از استان تهران و انتقال ثبت نام ایشان به حوزه کهگیلویه بزرگ پیدا نکرده است.

باید دید با وجود ۳۳ نامزد اصلاح طلب حاضر در صحنه انتخابات حوزه کهگیلویه و تصمیم شورای هماهنگی مبنی بر معرفی گزینه ائتلافی از خارج از استان چه واکنشی را از سوی نامزدهای اصلاح طلب و بدنه اصلاح طلبی این حوزه به همراه خواهد داشت و آیا حامیان جریان اصلاحات احترامی برای نظر شورای سیاست گزاری استان قائل می باشند؟ مساله ای که در روزهای آینده قطعا روشن تر خواهد شد.

منتشر شده در :2015/12/31 - 02:12|شناسه خبر: 21264 1000 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه