امروز :سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ساعت : ۱۸:۲۴:۵۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

نایب رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

دعوت از ۳ بانوی فوتبالیست کهگیلویه و بویراحمدی در اردوی انتخابی تیم ملی

نایب‌رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد از دعوت سه بانوی فوتبالیست کهگیلویه و بویراحمدی در دومین اردوی انتخابی تیم ملی زیر ۱۴ سال بانوان کشور خبر داد.

نایب‌رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد از دعوت سه بانوی فوتبالیست کهگیلویه و بویراحمدی در دومین اردوی انتخابی تیم ملی زیر ۱۴ سال بانوان کشور خبر داد.

راه ملت: به نقل از فارس، اقدس نور‌بخش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، از حضور سه بانوی فوتبالیست کهگیلویه و بویراحمدی در دومین اردوی تیم ملی بانوان خبر داد و اظهار کرد: سه ورزشکار فوتبالیست هم‌استانی در اردوی تیم ملی زیر ۱۴ سال بانوان کشور دعوت شده‌اند.

نایب‌رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد ضمن ابراز خرسندی از حضور بازیکنان هم‌استانی در این اردو، افزود: بانوان استان تاکنون در عرصه ورزش به خوبی درخشیده و توانسته‌اند مقام‌های برجسته‌ای را در کشور و جهان کسب کنند.

وی مکان برگزاری دومین اردوی انتخابی تیم ملی زیر ۱۴ سال بانوان کشور را آکادمی تیم‌های ملی فوتبال در مجموعه آزادی بیان کرد و گفت: این اردو از سوم تا هفتم بهمن‌ماه در تهران برگزار می‌شود.

مسئول امور ورزش بانوان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ناهید علیزاده، بیتا طاهری‌پور و سحر سروش‌نژاد در این اردو حضور دارند، تصریح کرد: بیتا طاهری‌پور و ناهید علیزاده در نخستین اردوی انتخابی تیم ملی که در تهران برگزار شد نیز حضور داشتند.

وی درخشش، استعداد و پتانسیل بالای این بانوان در نخستین اردوی تیم ملی زیر ۱۴ سال بانوان کشور را عامل دعوت این بازیکنان عنوان کرد و گفت: دعوت مجدد از بانوان فوتبالیست کهگیلویه و بویراحمد افتخاری بزرگ برای جامعه ورزشی استان است.

نوربخش با اشاره به اینکه برگزاری این اردو جهت شناسایی و معرفی افراد برتر جهت تیم ملی فوتبال بانوان زیر ۱۴ سال کشور برای رقابت‌های قهرمانی آسیا است، اظهار امیدواری کرد: این بانوان ورزشکار مانند دیگر ورزشکاران استان با درخشش خوب بتوانند به عنوان بازیکن ثابت در ترکیب تیم ملی بانوان زیر ۱۴ سال کشور در مسابقات قهرمانی بانوان آسیا حضور داشته باشند.

به گزارش فارس، نخستین اردوی انتخابی تیم ملی زیر ۱۴ سال بانوان کشور از ۱۲ تا ۱۵ دی‌ماه سال‌جاری در تهران برگزار و بیتا طاهری‌پور و ناهید علیزاده از کهگیلویه و بویراحمد در این اردو حضور داشتند.

 

منتشر شده در :2016/01/20 - 11:01|شناسه خبر: 21936 685 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه