امروز :یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۱:۴۴:۵۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

آغاز فعالیت گروه پژوهشی جامعه‌شناسی جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد

سرپرست جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد از آغاز فعالیت گروه پژوهشی جامعه‌شناسی جهاددانشگاهی این استان خبر داد.

سرپرست جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد از آغاز فعالیت گروه پژوهشی جامعه‌شناسی جهاددانشگاهی این استان خبر داد.

راه ملت: به نقل از ایسنا، مهندس شمس‌الله رشیدی افزود: با توجه به توسعه­‌نیافتگی بنیادین این استان و نیاز روزافزون آن به اجرای تحقیقات برنامه‌ریزی شده و هدفمند و افزایش کمی و کیفی فعالیت‌های پژوهشی موجود و با توجه به رسالت جهاددانشگاهی در زمینه رفع نیازهای آموزشی و پژوهشی استان، گروه پژوهشی جامعه‌­شناسی جهاددانشگاهی واحد کهگیلویه ­­و بویراحمد با کسب موافقت اصولی از دفتر مرکزی و شورای نظارت و گسترش تشکیلات پژوهشی فعالیت تخصصی خود را آغار کرده است.

وی اظهار کرد: تلاش می‌شود تا این رسالت از طریق برگزاری سمینارها، همایش­‌ها، گارگاه‌های آموزشی و هدایت و اجرای پروژه­‌های تحقیقاتی در زمینه­‌های مختلف و پیگیری بهره‌برداری از نتایج تحقیقات صورت گیرد.

سرپرست جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: گروه پژوهشی جامعه‌شناسی توانمندی انجام طرح­‌های کاربردی و بنیادی مورد نیاز سازمان­ و نهادی مختلف استان و برگزاری دوره‌­های آموزشی به منظور توانمندسازی در زمینه­‌های تخصصی جامعه­‌شناسی را داراست.

رشیدی تصریح کرد: این گروه آمادگی خود را برای انعقاد قرارداد با تمامی سازمان­‌ها، نهادها و دستگاه‌­های اجرایی و اجرای طرح‌­های پژوهشی، نیازسنجی­‌های آموزشی، افکارسنجی و آموزش نرم‌­افزارهای تخصصی در حوزه علوم اجتماعی را اعلام می­‌دارد.

وی ادامه داد: همچنین از پژوهشگران حوزه‌­های مختلف جامعه­شناسی دعوت می­‌کنیم تا با همکاری با این گروه پژوهشی بستر انجام بهینه پژوهش­‌های مدنظر را فراهم کنند.

سرپرست جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد جامعه‌­شناسی سازمان­‌ها، آموزش و پرورش، جامعه­‌شناسی سیاسی، علوم ارتباطات اجتماعی، جامعه‌­شناسی اقتصاد و توسعه، جامعه­‌شناسی شهری، جامعه‌­شناسی کار و شغل، جامعه‌­شناسی روستایی، جامعه شناسی آسیب­‌های اجتماعی، جامعه­‌شناسی قشرها و نابرابری­‌های اجتماعی، جامعه شناسی مسائل اجتماعی، انسان‌شناسی فرهنگی، جامعه‌شناسی انقلاب و جنبش­‌های اجتماعی، جامعه‌شناسی تاریخی، جامعه‌شناسی خانواده، جامعه‌شناسی دین، جامعه‌شناسی صنعت، جامعه‌شناسی علم و معرفت، جامعه‌شناسی هنر و ادبیات، جامعه‌شناسی ورزش، جامعه­‌شناسی ایلات و عشایر و محیط زیست را از مهم‌ترین حوزه­‌های فعالیت گروه پژوهشی جامعه‌­شناسی عنوان کرد.

منتشر شده در :2016/01/27 - 02:01|شناسه خبر: 22112 727 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه