امروز :دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۸:۳۰:۱۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

تخریب نامزدهای انتخاباتی بازی با شعور مردم است

راه ملت: عماد الدین کاظمی: انتخابات مجلس شورای اسلامی به خاطر اهمیتی که به لحاظ برخی دیدگاه های رایج در بین مردم و مسئولین وجود دارد دارای اهمیت و ویژگی خاصی می باشد که با نزدیک شدن به زمان انتخابات فضای حاکم بر آن سنگین تر می شود . انتخابات سالم و رقابتی می تواند […]

اشاره: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان راه ملت است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست.
بینندگان راه ملت می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.

راه ملت: عماد الدین کاظمی:

انتخابات مجلس شورای اسلامی به خاطر اهمیتی که به لحاظ برخی دیدگاه های رایج در بین مردم و مسئولین وجود دارد دارای اهمیت و ویژگی خاصی می باشد که با نزدیک شدن به زمان انتخابات فضای حاکم بر آن سنگین تر می شود .

انتخابات سالم و رقابتی می تواند زمینه را برای پیشرفت و توسعه شهر فراهم نماید و موجب می شود مردم با فراغ خاطر و دیدگاه درست ،با عقلانیت نامزد انتخاباتی مورد نظر را روانه مجلس کنند تا پیگیر مطالبات و خواسته های آنان در سطح منطقه ای و کشوری باشد.

رقابت سالم نیازمند فضایی بدور از بداخلاقی ، تحقیر ، توهین و تخریب می باشد و نامزدهای انتخاباتی به تناسب برنامه هایی که ارائه می دهند و یا تشریح سوابق و عملکرد خود پا به عرصه رقابت انتخاباتی می گذارند تا مردم نیز با شناخت و آگاهی لازم از روی برنامه و عملکرد نامزدها سرنوشت چهار ساله شهر خود را رقم بزنند .

متاسفانه برخی از نامزدهای انتخاباتی دراتاق فکرخود نقشه های شومی را برای برخی شهرستان تدارک دیده اند و سعی در مسموم سازی فضای انتخاباتی شهر دارند و در صدد جریان سازی و تخریب، توهین و ترور شخصیتی نامزدهای احتمالی مجلس شورای اسلامی می باشند .

تئورسین ها و لیدرهای این جریان با تشکیل اتاق فکری در تلاش هستند تا با یک تیر و دونشان خود ضمن تخریب نامزدهای احتمالی بتوانند ازآب گل آلود ماهی گرفته و خود را به اثبات برسانند .

از ابزارهای مورد استفاده این گروه استفاده از رسانه ها و وبلاگ های بی نام و نشان و بی هویت و انتشار اخبار کذب و دروغ پردازی و توهین و افترا در این رسانه های اینترنتی و شبکه های مجازی می باشد شیوه ای که علاوه بر بد اخلاقی انتخاباتی موجب تشویش اذهان عمومی می گردد و عرصه انتخابات را که میدانی برای رقابت سالم است به فضایی برای کینه توزی های شخصی و گروهی تبدیل کرده است .

بدون شک هر رسانه ای دیدگاه خاص خود را دارد و جهت گیری هایی با توجه به دیدگاهش را انتخاب می کند و ممکن است با جریانی اختلاف سلیقه داشته باشد. اما این اختلاف سلیقه نباید منجر به تخریب، تهمت، توهین و حتی تحقیر جریانی یا شخص خاصی شود اما باید در نظر بگیریم رسانه هایی که مخفیانه و بدون شناسنامه فعالیت می کنند و از آشکار نمودن هویت واقعی خود هراس دارند بزدلانی هستند که خیر و صلاح این مردم را نمی خواهند بلکه تنها برای فریبکاری و تخریب فضای سالم رقابت انتخاباتی وارد عرصه شدند و عملکردی کاملا منافقانه را در پیش گرفتند .

این گروه از نامزدهای انتخاتی به خاطر عدم مقبولیتی که در بین مردم دارند و اندیشه های پوچ و واهی که در ذهن خود دارند نه ازمردم که در مقابل مردم هستند و دیدگاه ها و طرز فکر آنها گویای این است آنها به هیچ قانونی پایبند نیستند و تنها قانون آنها رسیدن به منفعت طلبی های شخصی و گروهی با هر وسیله ای می باشد حتی اگر اخلاق اسلامی را نیز زیر پا بگذارند .

از شیوه های این گروه ورشکسته سیاسی  برای بهره گیری از تخریب نامزدهای احتمالی ، انتشار مطالب یکطرفه و خارج انصاف و وارونه جلوه دادن قضایا می باشد البته مخاطبان و اهل فهم این مسائل را درک می کنند و در دراز مدت انتشار این مطالب نه تنها تاثیری بر جامعه نخواهد داشت بلکه باعث دلزدگی مخاطب از چنین افکار و اندیشه های مسمومی خواهد شد .

تخریب چهره های انتخاباتی که هر کدام سالها در مسئولیتها و سمت های مختلف خدمتگزار مردم بودند و برای رشد و تعالی شهرستان کهگیلویه ی بزرگ قدمی در خور حد و توان خود برداشته اند به هیچ عنوان کار شایسته و پسندیده ای نیست چرا که همه آنان محترم هستند و هرکدام در بین مردم جایگاه و محبوبیت خاص خود را دارند و تخریب آنها به معنی توهین به شعور و فهم این مردم بزرگوار می باشد که در هر انتخاباتی با جان و دل پای صندوق های رای می روند البته مردم به اندازه ای از فهم و شعور انتخاباتی رسیده اند که افراد تخریب چی که حرف و عملکردی برای گفتن ندارند و به هوچی گری و تخریب روی آوردند را به خوبی بشناسند و دست اینگونه افراد برای آنها روشده است و بی شک با گذر زمان در مقابل ملت آگاه و فهیم رسوا خواهند شد .

منتشر شده در :2016/02/03 - 09:02|شناسه خبر: 22310 927 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه