امروز :یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۷:۱۹:۲۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

باید زبانتان دراز باشد چون تاج‌گردون آدمی اخلاقی است و اسم کسی را پشت تریبون نمی‌آورد

تاجگردون گفت: گفته‌اند می دانید تاج‌گردون کی است؟ تاج‌گردون پسر حاج ظفر است، حاج ظفر مشاور منصورخان است و منصورخان رو اعدام کردند خب که چی چه چیزی گیر تو می‌آید تو میدانی تاج‌گردون کیست، ۱۵ ساله بود به جنگ رفت جنگید، درس خواند مدیر شد و شد رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی

راه ملت: تاجگردون نماینده شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در نشست صمیمی خود با اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاههای شهرستان گچساران گفت: پیش خود و خدای خود شهادت می دهم که اگر نظری در طول این ۴ سال داده ام فقط برای عزت و سلامت جامعه ام بوده.
غلامرضا تاجگردون افزود: بدانید وقتی نماینده شدم نگذاشتم فرزند توی مسئول زمین کنار کمربندی را بالا بکشد، معلومه آن زمین را از حلقوم تو کشیدم بیرون الان باید داد بزنی و خودت را بکشی که تاجگردون به مجلس نرود.
وی ادامه داد: می بینم و می دانم که چه تعداد جوانان بیکار هستند و می فهم وقتی یک جامعه با رکود اقتصادی مواجه است یعنی چه؟
تاجگردون تصریح کرد: من در جامعه ای زندگی می کنم که انبوهی از مشکلات اقتصادی گریبانگیر آن است.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه کشور در ادامه گفت: خواستها و نیازهای مردم و جامعه حداکثری است.
وی بیان کرد: بهینه سازی رفتار مجریان اداره ی کشور کار ساده ای نیست.
تاجگردون همچنین ادامه داد: ما در ایرانی زندگی می کنیم که سونامی بیکاران تحصیل کرده ی دانشگاهی آن به زودی به بیش از۵ میلیون نفر می رسد.
نماینده شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: این جوانان تحصیل کرده علم را فراگرفته اند که از آن استفاده کنند.
تاجگردون همچنین بیان داشت: من در شهری قرار دارم که بیش از۲۰ هزار بیکار دارد، شهری که وفور منابع آن این اجازه را به من به عنوان نماینده شما می دهد که بگوید مردم، دانشگاهیان و کسانی که در این جامعه امروزی زندگی می کنید اگر به من فرصت طراحی دهید به بهترین نحو ممکن کنار هم بچینم و مردم را نجات دهیم.
وی همچنین تصریح کرد: نمیشود آنان را مفت و مجانی به پای صندوق های رای آورد.
تاجگردون در مورد برخی افراد که نقدهای غیرمنصفانه انجام می دهند بیان کرد: حسرت می خورم از کسانی که می گویند علم دارند و حرفهای این چنینی می زنند.
وی گفت: اگر این افراد یک ذره علم داشتند و فرآیند دستیابی به توسعه را بلد بودند، می فهمیدند برای عبور از مشکلات چه کار باید کرد.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه کشور گفت: چرا وقتی دهی آباد، جاده و خیابانی ای آسفالت و آبرسانی انجام می شود بگویند حال مگر چه اتفاقی افتاده است.
غلامرضا تاجگردون تصریح کرد: تکه های پازل است که می تواند ما را نجات دهد و این پازل تا تکمیل نشود زشت است.
آیا آنها می فهمند که کنار هم قرار دادن مسائل سیاسی،فرهنگی و اقتصادی در کنار هم یعنی چه؟؟
وی ادامه داد: اگر دل پیرزن باباکلانی گرم شود دل من هم گرم می شود من به عنوان یک کارشناس به خدا چکمه یا اثرپای زورگویان سیاسی متقلب‌گوی این شهر را بر گرده‌های مستضعفان و پیرزنان و مردم این شهر و دیار هنوز دارم لمس می‌کنم و می‌بینم.
کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: من و نظام ننشسته ایم بابت دل خوشی ۴ تا آدم سیاسی دل گنده کار کنیم ، ما زمانی دل خوش هستیم که دل مردم خوش شود.
تاجگردن گفت: وقتی می بینم اتفاق زیبایی می افتد و آه سردی سر می دهند،تهمت می زنند، حرف می زنند، هر چه از دل و دماغ و از پستویشان بیرون می آید را می گویند حرصم می گیرد و اگر گامی برداری چیزی را به آدم می چسبانند متأسفم از اینکه بعضی از دست من ناراحت می‌شوند، همه ابزار را به کار می‌برند تا تاج‌گردون را خراب کنند، که مثلا آقا بیایید نهضت ضد تاج‌گردون تشکیل بدهیم؛ چه چیزی گیر تو و جامعه می‌آید؟
عیب از من است که سینه پر از اسرارم را برای افشای ذات درون شما بیان نمی‌کنم باید زبانتان دراز باشد چون تاج‌گردون آدمی اخلاقی است و اسم کسی را پشت تریبون نمی‌آورد
وی گفت: وقتی برای دانشگاه، سد، پتروشیمی گامی برمیداری و اعتبار و بودجه ای تصویب میشود باز می گویند برای قیافه گرفتن این کارها را انجام می دهد، نمی دانند حداقل منعفت آن برای جامعه است.
نماینده شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی سخنان خود را اینگونه ادامه داد: من به۵۰ سال بعد گچساران نگاه می کنم نه به آرای۷ اسفند ماه.
تاجگردون افزود: مهم این است کاری که انجام می دهم باعث بهتر شدن زندگی مردم می شود.
وی گفت: بزرگان، نخبگان و مردم به خاطر خود و فرزندانشان هم که شده به محیط خود حساس باشند.
تاجگردون همچنین گفت: برخی می گویند بیاید نهضت ضد تاجگردون راه بیندازیم و کاری کنیم که تاجگردون نباشد.
وی گفت شاید چون باعث شدم زمین۱۰هزار هکتاری جاده ی کمربندی را که قرار بود به ناحق تصرف کنی و آن را از حلقومت بیرون کشیدم و شاید چون اجازه ندادم فرزند توی مسول به سرکار برود و شاید هم چون سینه پر از اسرار خود را پشت تربیون باز نمی کنم و اسم نمی اورم بد هستم و به دنبال چه بوده ام که باعث اذیت شدن شما شده ام
تاجگردون در پایان یادآور شد: پس زبانت را به خوبی بچرخان تا بفهمی جامعه و مردم کدام یک از این حرفها را می پذیرد چون من چه نماینده باشم چه نباشم کار خود را انجام می دهم

منبع: نفتا نیوز

منتشر شده در :2016/02/04 - 10:02|شناسه خبر: 22382 837 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه