امروز :چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۲:۲۹:۱۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

فرماندار بویراحمد

تا این لحظه هیچ گزارشی به فرمانداری ارائه نشده است

تا این لحظه یعنی ساعت ۱۲ ظهر امروز شنبه ۱۷ بهمن‌ماه، بنده به عنوان فرماندار بویراحمد از اعلام تایید صلاحیت کاندیداها هیچ اطلاعی نداریم.

راه ملت: محمدکاظم نظری در گفتگو با سایت خبری ریواس گفت: تا این لحظه یعنی ساعت ۱۲ ظهر امروز شنبه ۱۷ بهمن‌ماه، بنده به عنوان فرماندار بویراحمد از اعلام تایید صلاحیت کاندیداها هیچ اطلاعی نداریم.

وی افزود: هیچ گونه اعلام رسمی از طرف وزارت کشور نیز در خصوص اسامی داوطلبان تأیید یا رد صلاحیت شده در شهرستان بویراحمد و دنا صورت نپذیرفته است.

نظری گفت: دیشب هزاران نفر از طرفداران کاندیداها شب سختی را گذرانده و ساعت‌ها به امید کسب خبر بیدار ماندند و در این راستا، کارکنان فرمانداری به منظور اطلاع‌رسانی به‌موقع به کاندیداها، در محل حاضر بودند.

فرماندار بویراحمد ضمن اعلام نارضایتی از شیوه غیر رسمی انتشار اخبار پیرامون تأیید صلاحیت‌ها گفت: طبق قانون باید ابتدا فرمانداری‌ها از نتیجه رسیدگی به صلاحیت‌ها مطلع شوند.

گفتنی است در ساعات اولیه امروز، اخبار زیادی در ارتباط با تأیید یا رد صلاحیت برخی از کاندیداهای دهمین دوره انتخابات مجلس منتشر شده است اما هنوز هیچ گمانه زنی به تأیید منابع رسمی نرسیده است.

پایگاه اطلاع رسانی ریواس برای جلوگیری از هرگونه شائبه و انتشار نادرست شایعات، اخبار مربوط به انتخابات مجلس را تنها پس از تأیید رسمی توسط نهادهای قانونی، منتشر می کند.

منتشر شده در :2016/02/06 - 01:02|شناسه خبر: 22485 756 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه