امروز :یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۲:۰۱:۴۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

دکتر علی آرام

از برخی رقبا بخاطر تخریب های غیره اخلاقی گله مندم

راه ملت: دکتر علی آرام از نامزدهای اصلاح طلب تایید صلاحیت شده در حوزه کهگیلویه بزرگ در اولین پیغام خود پس از تایید صلاحیت برخی رقبای خود را به رعایت اخلاق سیاسی و اسلامی دعوت کرد. بسم الله الرحمن الرحیم با درود و سلام به روح مطهر بنیانگذار انقلاب شکوهمند اسلامی ایران حضرت امام خمینی […]

راه ملت: دکتر علی آرام از نامزدهای اصلاح طلب تایید صلاحیت شده در حوزه کهگیلویه بزرگ در اولین پیغام خود پس از تایید صلاحیت برخی رقبای خود را به رعایت اخلاق سیاسی و اسلامی دعوت کرد.


بسم الله الرحمن الرحیم
با درود و سلام به روح مطهر بنیانگذار انقلاب شکوهمند اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و درود و سلام بر شهدای انقلاب ،جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرمین، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران.

بدینوسیله مراتب تشکر و قدر دانی خود را از شورای محترم نگهبان و هیات های اجرایی انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در احراز صلاحیت اینجانب به عنوان کاندیدای وکالت مردم فهیم و ولایی حوزه انتخابیه کهگیلویه ٬چرام ٬بهمئی ٬لنده اعلام و امیدوارم مردم عزیر مثل همیشه با حضوری پر شور و شعور در هفتم اسفند برگ زرینی به تاریخ مردمسالاری دینی ایران اسلامی بیفزایند.
اینجانب مجددا ضمن دعوت همه رقبا به رعایت اخلاق سیاسی و اسلامی ضمن اعلام گلایه برادرانه خود از تخریب های غیر اخلاقی بعضی از رقبا در دو هفته گذشته همه هواداران را به صبر و شکیبایی و سعه صدر دعوت می‌نماییم. تا شاهد انتخاباتی پر شور باشیم.


ارادتمند شما دکتر علی آرام

منتشر شده در :2016/02/06 - 07:02|شناسه خبر: 22509 1073 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه