امروز :یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۰:۲۱:۱۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

تاج گردون در همایش همدلی و هم اندیشی طایفه بزرگ زیلایی

همه مشکلات را به دوش میکشم/ همه استان باید در رفاه باشد

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آنچه ما داریم حق ما نیست ، اظهارداشت : حق قلعه رییسی ، مارگون ، گچساران ، دهدشت ، باشت و چرام ما این نیست و همه باید در رفاه باشند

راه ملت: غلامرضا تاج گردون در همایش همدلی و هم اندیشی طایفه بزرگ زیلایی در سالن شریعتی دوگنبدان گفت: مگر امکان دارد موکل برای وکیل دفاعیه بنویسد؟ مگر می شود موکل جای خود را به وکیل بدهد و کارهای وکیل را انجام دهد؟
وی با بیان اینکه بدانید با رأیی که به نماینده می دهید سرنوشت چهار ساله تان را به دست فردی یا گروهی در مجلس داده اید سرنوشت حال و آینده خود را رقم زده اید، خاطرنشان کرد: هیچ آدم عاقلی با سرنوشت خود بازی نمی کند و وکیل ناتوان را برای خود انتخاب نمی کند.
رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نباید به کسی رای داد که بعدا حسرت خورد گفت: من نماینده نباید براساس جریان های سیاسی به لایحه رای دهم.
تاج گردون با اشاره به اینکه متاسفانه در مجلس اگر نمایندگان وابسته به جریان های سیاسی باشند و نتوانند اظهار نظر کنند ، خاطرنشان کرد: مجلس نباید به گونه ای عمل کند که خلاف ملت قدم بردارد.
وی گفت: شماها دیده اید که گاها چیزهایی از دهان نماینده بیرون می آید که اصلا مورد پذیرش مردم نیست و مردم می پرسند چرا این نماینده اینگونه عمل می کند.
نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مساله برجام ، تصریح کرد: متاسفانه دیدیم که برخی در برجام در میدان دشمن بازی کردند.
تاج گردون افزود: در مساله برجام گفتم که ما هم اعتقاد به ولایت داریم هم اعتقاد به عزت مردم ، ما به موشک های بالستیک و شهدا اعتقاد داریم و باید همه اینها را در کنار هم گذاشت.
وی با تاکید براینکه نباید این دیدگاه را پذیرفت که اگر برجام شکست خورد دولت شکست می خورد ادامه داد: متاسفانه برخی برای اینکه دولت شکست بخورد بدنبال شکست برجام بودند.
رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آنچه ما داریم حق ما نیست ، اظهارداشت : حق قلعه رییسی ، مارگون ، گچساران ، دهدشت ، باشت و چرام ما این نیست و همه باید در رفاه باشند.
تاج گردون گفت: من متاسفم بگویم که در نفت ۱۴۰ دلاری تنها ۳ میلیارد تومان عاید گچساران و باشت شد .وی با بیان اینکه به مدیران دولت گذشته گفتم این برنامه من است و ۲ و نیم ساعت هم صحبت کردم اطهارداشت : الان همان ها الان دایه مهربانتر از مادر شده اند و اگر حق باشد باید تو را آویزان کنند بخاطر بیکاری بچه های این مردم که الان گردن تاج گردون گذاشتند.

نماینده گچساران و باشت در مجلس با بیان اینکه برخی به ما خرده می گیرندکه ما ۳۵ سال است با خانواده تاج گردون هستیم ولی فرزندانمان بیکارند افزود : متاسفانه عده ای نیز مقصر این بیکاری را حاج بهرام تاج گردون معرفی میکنند .

تاج گردون با تاکید بر اینکه بنظر می رسد این افراد یادشان رفته که حاج بهرام ۲۴ سال پیش نماینده این مردم بوده است گفت : زمانی که وی نماینده این دیار بود بیکاران فعلی یا به دنیا نیامده بودند یا کودک بودند .

وی تاکید کرد : با همه این شرایط من غلامرضا تاج گردون همه مشکلات را به دوش میکشم و قول می دهم که در چهار سال آینده در حوزه اشتغال و رفع بیکاری گامهای موثری را برای جوانان عزیز دیارمان بردارم .

نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی افزود: حاج بهرام تاج گردون اسطوره صبر است و باز اشکالی ندارد و من غلامرضا تاج گردون تاوان سهل انگاری ها و بی تدبیری های شما را خواهم داد اما این مسیر را با توکل بخدا و همراهی مردم خواهم رفت.
تاج گردون گفت: مطمئن باشید که شعله خدمت روشن خواهد ماند و ادامه خواهد یافت و بدون شک در این بین از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد.
همچنین در پایان این همایش به پاس زحمات چند ساله دکتر غلامرضا تاجگردون یک تابلو فرش به رسم یادبود و قدردانی از طرف طایفه بزرگ زیلایی به ایشان اهدا شد.
photo_2016-02-11_20-39-39
منتشر شده در :2016/02/11 - 08:02|شناسه خبر: 23026 1014 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه