امروز :جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۳:۳۷:۵۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

امام جمعه گچساران:

اداره صنعت، معدن و تجارت نظارت بیشتری بر برخی اجناس داشته باشد

وی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از فروش برخی اجناس در بازار گچساران تصریح کرد: در برخی موارد دیده شده که اجناسی که از نظر شرعی دچار مشکل است در برخی نقاط معدود به فروش می‌رسد.

راه ملت:حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این شهرستان ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوا و پرهیزکاری و دوری از نافرمانی‌های خداوند اظهار کرد: تقوا و پرهیزکاری دو خصیصه اصلی انسان‌های متقی و مومن است که انسان را به اوج عزت و سربلندی در پیشگاه خداوند می‌رساند.

وی افزود: انسان‌های متقی و پرهیزکار همواره مورد لطف و عنایت خداوند بوده و در دنیا و آخرت سبب خیر و برکت برای خود و دیگران هستند.

امام جمعه گچساران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی رفتارهای خصمانه برخی کشورها علیه ایران اسلامی در موضوع راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات گفت: برخی از کشورها که از دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند مردم کشور را به عدم شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کردند.

حجازی بیان کرد: مردم ایران اسلامی در تمامی شهرهای کشور به ویژه گچساران نشان دادند هیچ‌گاه تحت تأثیر تبلیغات و سخنان غیر اصولی و خصمانه دشمنان قرار نمی‌گیرند.

وی ادامه داد: در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال جمعیتی بسیار بیشتر از سال‌های گذشته حضور داشتند و این امر نشان از علاقه و تأیید نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توسط مردم بود.

حجازی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نزدیک شدن به روزهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری با بیان برخی خصوصیات یک نماینده اصلح گفت: مردم باید نمایندگانی را انتخاب کنند که منتظر شرایط پساتحریم و دست در دست دشمن گذاشتن نباشند.

امام جمعه گچساران افزود: مردم باید کاندیدایی را انتخاب کنند که معتقد به اقتصاد مقاومتی و رشد تقوا و پرهیزکاری در جامعه باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از فروش برخی اجناس در بازار گچساران تصریح کرد: در برخی موارد دیده شده که اجناسی که از نظر شرعی دچار مشکل است در برخی نقاط معدود به فروش می‌رسد.

حجازی عنوان کرد: اداره صنعت، معدن و تجارت باید در این خصوص نظارت و برخورد بیشتری داشته باشد و از این مسائل جلوگیری کند.

وی در ادامه با اشاره به شرایط خاص انتخاباتی در آستانه برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی یادآور شد: کاندیداهای انتخاباتی در خصوص تبلیغات خود نباید از ظرفیت‌های حوزه علمیه استفاده کرده و حوزه‌ها را در انتخابات دخیل کنند./فارس

 

منتشر شده در :2016/02/13 - 09:02|شناسه خبر: 23124 1250 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه